Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Lille rosa og klattepappan har vært ute i hagen og lekt, men nå kommer hun inn og skal hjelpe mamma å lage middag! Idag er det hjemmelagede snitzler av indrefilet, ris, dressing og tomatsalat på menyen og lille rosa skal banke kjøttet før det skal vendes i egg og kavring:-) Det er gøy for en liten kropp å få lov å slå så hardt hun vil uten å få kjeft!!! Ha en fin ettermiddag, nå kommer snart sola!!!!!!!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Her regner det så det spruter:o( Kos dere med deilig middag..... Var det fint i kirken da???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Jaaaa!!! Og sola har tittet frem! Og vi har boller i ovnen og får besøk av barnebarnet til naboen nå som gjerne ville hilse på lille venninnen sin:-) Denne dagen har virkelig fløyet avgårde. Har 5 minutters pust før besøk igjen.....fjortis drasset jo med seg middagsbesøk i stedet for å sove sånn plutselig:-) Og sånn går nu dagan................... Ikveld skal sambo og jeg se film........i ro og fred:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå