Gå til innhold

Nå er det middagslaging:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille rosa og klattepappan har vært ute i hagen og lekt, men nå kommer hun inn og skal hjelpe mamma å lage middag!

 

Idag er det hjemmelagede snitzler av indrefilet, ris, dressing og tomatsalat på menyen og lille rosa skal banke kjøttet før det skal vendes i egg og kavring:-) Det er gøy for en liten kropp å få lov å slå så hardt hun vil uten å få kjeft!!!

 

Ha en fin ettermiddag, nå kommer snart sola!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her regner det så det spruter:o(

 

Kos dere med deilig middag.....

Var det fint i kirken da???

 

Skrevet

Jaaaa!!!

 

Og sola har tittet frem!

 

Og vi har boller i ovnen og får besøk av barnebarnet til naboen nå som gjerne ville hilse på lille venninnen sin:-)

 

Denne dagen har virkelig fløyet avgårde. Har 5 minutters pust før besøk igjen.....fjortis drasset jo med seg middagsbesøk i stedet for å sove sånn plutselig:-)

 

Og sånn går nu dagan...................

 

Ikveld skal sambo og jeg se film........i ro og fred:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...