Nit@™ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hva slags bunad da? Slik barnebunad du tenker på eller?
Northernlights Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Sitter og finner ting på ebay nå ;o)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Har dem bunader der da? Ellers har Reflex noen sååå fine bunader eller festdrakter skal man vel si. Ingen som kan kjøpe for deg å sende? Tror ikke de var dyre heller ca 400:- tror jeg
stripete ullsokk Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Hva slags bunad er det du vil ha da??? Farger og slik?? Det finnes jo mange på markedet, både på refleks, røff og tøff, obs mm Viss du finner, så kan jeg(eller sikkert noen andre og) sende den til deg;)
Northernlights Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 Jeg fant en knall en på ebay =oD Kjøpte den! Liker ikke grønn.....men brokadevesten (som var mørkegrønn) passer sikkert helt fint på småen,da) I år skal jeg feire 17.mai på ordentlig vis. Ikke noe gråtedag for meg selv. =o)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Så gøy=) Ønsker dere en koselig dag med pølser og is=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå