Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde bekkenløsning og var plaget med smerter under svangerskapet. Jeg er veldig mye bedre nå en måned etter fødsel, men har fremdeles noen plager, dog ikke stoooore plager. Har vondt på høyre side/ rompa. Vondt av og til når jeg går og alltid når jeg ligger på venstresiden. Spørsmålet mitt er om jeg vil klare å gjøre noe med dette selv, eller om jeg burde gå til legen med problemet mitt. Er det noen av dere som har klart å bli bedre på egenhånd, eller er fysioterapi eneste utvei? Setter stor pris på svar.
LaMegSpire Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Prøv kiropraktor! kjempebra hos meg i hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde det også sånn. Jeg ble værre rett etter fødsel, dvs måtte ha hjelp ut av seng osv. Snakket med en fysioterapaut om dette. Hun sa at det minst måtte gå en mnd før jeg evt kunne begynne beh for dette. Men jeg ble gradvis bedre. Trosset smertene å prøvde å gå en del. Det hjalp. Så nå 4 mnd etter fødsel er jeg nesten bra:)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Har det sånn jeg å! Prøv soneterapaut :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå