Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel, du hevdet hardnakket oppi her at jeg tok feil så da må du jo vite kjenne til det.

 

hvem du kjenner driter jeg i

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen, nå trykket jeg på svarknappen uten å sjekke hva jeg hardnakket hadde hevdet oppi her, men jeg har nok garantert rett!!

 

Si meg, har du stått opp på feil ben i dag igjen? Sier du at du driter i at jeg kjenner flere medlemmer av klanen?? Du som heier på enga kan da ikke drite i det?

Skrevet

jeg veit du har feil, du bare kverulerer for å ha noe å skrive

 

ja jeg driter i at du kjenner flere medlemmer av klanen.

Skrevet

Og da svarer vel du bare for å svare?

Skrevet

Her har du tallene jeg hardnakket prøvde å hevde eller hva pokker du kalte det:

 

Tallene:

Vålerenga (postnummer 0657, 0658): 309 medlemmer

Gamle Oslo (postnummer 0600-0699) 2082 medlemmer

Oslo, Asker, Bærum, Nesodden, Oppegård, Ski, Nittedal, Lørenskog (postnummer 0000-1499) 9041 medlemmer

Oslo med nabokommuner/nabopostnummer (postnummer 0000-1299, 1900-1999, 2000-2099 og 2700-2799) 10.324 medlemmer

Oslo (postnummer 0000-1299): 6900 medlemmer

Østfold (postnummer 1500-1899) 458 medlemmer

Akershus (1300-1499 og 1900-2099) 3262 medlemmer

Hedmark (2100-2599) 275 medlemmer

Oppland (2600-2999) 423 medlemmer

Buskerud, Telemark, Vestfold (3000-3999) 832 medlemmer

Rogaland, Vest-Agder, Aust-Agder (4000-4999) 111 medlemmer

Hordaland (med Haugesund) (5000-5999) 65 medlemmer

Møre & Romsdal og Sogn & Fjordane (6000-6999) 120 medlemmer

Trøndelag (7000-7999) 63 medlemmer

Nordland (8000-8999) 30 medlemmer

Troms og Finnmark (9000-9999) 46 medlemmer

4 er registrert uten postnummer

 

 

 

 

 

Skrevet

Nittadal og Lørenskog hører da vitterlig ikke til under Oslo så vidt jeg vet.. Ikke Nesodden, Oppegård eller Ski eller diverse andre steder de har sneket inn under Oslo..

Skrevet

Fant en annen liste som kanskje er litt bedre:

 

De ti postnumrene med flest medlemmer:

0658 Oslo (Vålerenga): 216

1405 Langhus: 158

0659 Oslo (Etterstad): 128

1415 Oppegård: 112

1481 Hagan: 110

0657 Oslo (Vålerenga): 93

1450 Nesoddtangen: 86

2040 Kløfta: 84

1412 Sofiemyr: 80

1440 Drøbak: 76

 

 

 

Skrevet

så flink du er som kan kopiere fra klansiden

og hvis du er like flink til å lese så ser du at jeg har rett

 

kvinnfolk!

Skrevet

Nope, jeg trur ikek du har rett skjønner du. Leser du alt på sidene til Klanen så har de flere medlemmer rundt om i landet tilsammen enn det de har fra Oslo.

 

Mannfolk!!

 

Si meg er du alltid så sur eller? Hva med et lite smil?

Skrevet

12637 medlemmer

6900 i oslo

 

strøyk du i matte eller?

 

jeg er ikke alltid sur, men jeg har ikke noe å smile av i dag, går det greit eller?

Skrevet

Ja jeg strøyk faktisk i matte:)

 

Greeeeeit da, så er det et par flere medlemmer som bor i Oslo. Men resten av klanenmedlemmene er bønder og innavl, det er det ingen tvil om!!

 

Jaaaaaaa!!! Wigan utlignet med Chelsea!!!!

 

Hvorfor har du ikke noe å smile over i dag da?

Skrevet

det har jeg ingen planer om å dele med deg

Skrevet

Du kunne jo i hvertfall glede deg over å ha vunnet "veddemålet" vårt da! Er en god taper jeg altså;)

Skrevet

God natt!

Skrevet

Men må bare kommentere (unnskyld daniel): Hva har det med saken om noen og tusen ikke BOR MIDT I OSLO...?

Skulle jeg bodd midt i Oslo så ville alle penga forsvinni rett ut av vinduet. Hvorfor..? Det er jævla dyrt å bo i det som kalles.. Nettopp OSLO.

Er det da så rart å se at folk bor i Oppegård, Ski ++?

 

Selv bodde jeg i Åfjord, jeg er trønder.

Jeg har aldri heia på Rbk før. ALDRI.

Jeg hata fotball før jeg flyttet, gikk med min nåværende samboer (da var han bare en en god kompis) på kamp og jeg endret fullstendig oppfatning på fotball OG Vålerenga!

 

Jeg har fått høre at jeg er medgangssupporter og blablabla.

Bare fordi jeg er trønder. "Snart kommer du over til det riktige laget" ++

 

Tåpelig.

 

Laget jeg har lagt all min sjel i, all min elsk til..

Kanskje hat også ;) hehe:) Når de taper og spiller RÆVVA fotball.

Men det er ikke ensbetydende md å være medgangssupporter.

Jeg er like mye medlem i KLanen når jeg betaler årsavgiften, når jeg er med kampene++

Jeg er like mye medlem Klanen uavhengig hvor jeg bor.

 

Og det er alle (ALLE) andre også.

Og Vålerenga/Klanen har medlemmer som støtter klubben. Uanvhengig hvor de bor.

Det finnes folk som må bo et sted lagt opp etter økonomi.

 

Og ja: Selvfølgelig, det finnes medgangssupportere.

 

Jeg må kjøre 30min hjem etter en kamp.

Men jeg skulle GJERNE bodd på Vålerenga. Men jeg har ikke råd.

 

Sier som daniel sa: det er bare å tørke seg i rævva og jeg snur ryggen til dere som kommer med så ufattelige lavmålte utsagn.

Det beste med det er at dere bare viser hvor *** dere er.

 

Hvorfor..?

 

 

Dere har ikke noe bedre å komme med.

 

 

 

Og dere kan spørre meg: Hva syns dere om Enga idag?

etter en drittkamp.

Vi kan ta forrige helg: Da svarer jeg at jeg syns laget var rævva, enkelte spillere skulle vært byttet ut og kapteinen md de flere verv skulle tatt mer ansvar.

Ergo: Ikke tatt alt det ansvaret han faktisk TOK.

 

:)

 

 

Jaja, hva annet er det å si enn: Enga er best :o)

hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...