Gå til innhold

er nok bare litt paranoid eller????

Anbefalte innlegg

Skrevet

typen holdt seg hjemme torsdag kveld fordi jeg ga beskjed om at jeg hadde en dårlig dag.

fredag kveld skulle søsters og typen hennes komme å se film hos meg og jeg spurte om H ville komme og se. Nei, han tenkte han skulle rydde og vaske klær, helt greit selvsagt.

så kommer han til meg lørdag kl 1830 og begynner å bable om at han dro ut med en kompis og tok noen pils på fredag. jeg trodde han vasket og ryddet jeg. Og hadde det vært meg så hadde jeg jo sendt en mld til ham om at jeg plutselig dro ut :) det hadde falt meg naturlig iallfall.

Og nå idag så dro han kl 12 for å jobbe litt hjemme. Sa i fra at vi får middagsbesøk tirs eller tors denne uken, og da var han ikke sikker på om han rakk det pga mye jobb denne uken...

I tillegg pleier han alltid å la mobilen sin ligge på bordet eller på hylla mi når han er her, mens den nå lå i jakkelommen hans.

skal også nevnes at jeg har jatt fryktelig lav sexlyst de siste par mnd, noe han selvsagt synes er kjipt.

Fryktelig rotete dette, men det er liksom ikke helt likt ham noe av dette..

sikkert bare jeg som er oversensitiv pga mammas død, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det egentlig du tror? Rotete innlegg, synes jeg. Hvis tegn på å være utro er å ha mobilen i jakkelomma, er det mange som er utro rundtom;o) Er helt vanlig å stikke ut en tur på impuls, hadde ikke stussa på det.

Skrevet

skrev at det ble rotete :)

er bare ikke hans vanlige oppførsel rett og slett, derfor jeg reagerer litt. han pleier ikke stikke ut en tur på impuls. Og som jeg også skrev: kanskje jeg er litt oversensitiv fordi min mor nettopp tok livet av seg.

Skrevet

tror kanskje det ja :) skal liksom ikke så mye til om dagen dessverre...

Skrevet

Uff, nei det skjønner jeg....

Du får prøve å slå deg til ro med at typen din elsker deg over alt og ikke vil såre deg, så slipper du å ha DET å tenke på nå.

*trøsteklem*

Skrevet

takk for det PuseTøsa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...