Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Har endelig orka å slå på maskina igjen og prøver å komme ut av bobla vi lever i nå.Det har vært mange tanker både negative og positive.Negative fordi jeg er livredd for å mista mamma og kan ikke se for meg ett liv uten henne.Positive fordi denne dritten.SKAL bekjempes med alt vi har.Mamma er født optimist så det er godt. Fastlegen mener at de kan operere så vi håper at hun får svar i løpet av de første dagene og at hun får reist til Trondheim fort som fy,for å bli kvitt dette monsteret... Tusen takk alle sammen det er godt å bli tenkt på.har ikke hatt ork til å svare noen , men vit at jeg tenker på dere! klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Ble så glad i går når jeg leste sms`en din - det gir håp når legene har slike fremtidsutsikter:-) Og da er det også bittelittegranne lettere å prøve å tenke positivt fremover!!! Sender alt jeg har av gode tanker, lys og håp - dette må gå bra!!! Klemmer ivei:-)
iznogood Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Tenker masse på deg og familien din og hvordan dere har det. Godt å høre at dere ser positivt på dette og helt fantastisk at din mamma kan bli operert! Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå