phantomet Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 et sted der man kan kjøpe gamle ødelagte ting som man ikke trenger billig!!!" Forklarte storebror Junior i bilen hjem fra håndballkamp idag. De ble enige om at det hørtes gøy ut, og etter litt overtalelse ble phantomet med dem på skolen for å se om beskrivelsen stemte...*ler* (Jeg kan ikke fordra slikt, så jeg håper inderlig at ingen av ungene insisterer på å bli med i skolekorps...) "Mamma kaller det søppel hun...." sa junior på vei hjem etterpå...*ler*
dritgrei hei hei! Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha Mamma kaller det søppel hun, men dritgrei eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker loppemarked! hun hsr innredet det ene huset etter det andre med flotte møbler fra loppis!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg har alltid elsket å gå på loppemarkeder jeg! Og ødelagte ting tror jeg ikke de tar imot der.....men pent brukte og gamle ting som man enten kan pusse opp eller bruke som de er og jeg har tidligere gjort mange kupp:-) Husker jeg kjøpte en spisestue for ca 100 år siden for under hundrelappen, pusset ned og malte opp og den ble kjempetøff:-) Nå er det lenge siden jeg har vært på slikt, så mulig standarden har endret seg siste år.... Men glad for at ungene ikke har vært med i skolekorps - ja det er jeg;-D
phantomet Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Vi kom på loppemarkedet en time før stenging...og det var bare ræl der!!! Kuppene som event. var mulig å gjøre der, var nok gjort for leeeeenge siden... Og jeg grøsset da jeg så folk bære med seg gamle flekkete madrasser de hadde fått tak i billig... I lekeboden startet de posesalg, for 20kr, men selv Junior klarte å styre seg, de han ikke så en eneste lekebil med alle hjulene intakte..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Det er kjipt at de som arrangerer loppemarkedet er så ukritiske når de tar imot lopper......ekkelt med flekkete madrasser og dumt med ødelagte leker! Har stort sett opplevd at mottagerne har vært tydelige på hva som er ok eller ikke......men rare mennesker som er ukritiske til mangt finnes jo overalt!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Det er et sted som tar i mot tingene jeg ikke har samvittighet til å kaste: Men jeg hadde ikke i min villeste fantasi drømt om å levere ting som er ødelagt eller møkkete.. Jeg mener å ha hørt rykter om at det lønner seg å dra på loppis der hvor du bor, for der kaster de så mye fint og dyrt.... Men da må man kanskje være der når de åpner ))
Maud Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Jeg er heller ikke glad i loppis. Blir av og til misunnelig når jeg ser hvilke kupp andre har gjort, men jeg har ikke tålmodighet til å lete gjennom støvete og ekle ting for å finne disse kuppene. Jeg er også sjeleglad for at det ikke ser ut til å bli korpsunger her i huset. Vi leverer brukbare ting til Fretex, de henter større ting. I morgen kommer de og henter noen klesskap vi ikke har plass til. Det blir jeg glad av, da slipper vi å kaste noe som egentlig er fint.
coscos Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Jeg har heller aldri vært noe særlig flink til å lete etter de gode funnene på loppemarked. Da tror jeg nesten man må stå utenfor før de åpner og spurte inn, og så desperat er jeg ikke... Jeg er dog heller ikke noe flink til å finne ting på salg :-( Må nok bli litt flinkere til å planlegge innkjøpene mine, så kan jeg også kjøpe noe billigere. I fjor leverte vi faktisk en del kasser til loppemarked, 1. gangen jeg har gjort det. Men, vi var veldig kritiske til hva vi ga fra oss. Var mye vi kastet, som vi ikke følte vi kunne gi til et loppemarked. Jeg var litt nysgjerrig, så vi gikk innom loppemarkedet litt utpå dagen (var vår 2. trilletur med lille M!), og da så vi ingen av tingene vi hadde levert, så det synes jeg var bra! Nå har vi også en del ting vi skulle blitt kvitt i kjelleren, men det er en del større møbler, så jeg tenkte å annonsere på finn.no denne gangen. Synes det er for fint til å gi bort, samtidig som jeg ikke vil beholde det, det tar jo bare opp plass, og det er ikke en sånn stil jeg vil ha fremover :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå