Gå til innhold

Jeg må bare lufte en vond/dum tanke her jeg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært med min kjære i 5 år, mye opp og ned men vi elsker hverandre utrolig...

i januar gikk ikke ting så bra...

I slutten av januar hadde jeg (nesten ufrivillig sex m en annen) han brukte makt, og det var vondt så jeg hata det......

Det ordnet seg mellom meg og typen også i slutten av januar... og viser seg at jeg ble gravid i begynnelsen av februar. står liksom at unnfangelsen skjedde den 4 feb. men det er jo ikke sikkert.

Han fyren er "kastrert"og hoppa av lenge før d gikk.....

Hmm hadde mensen 18 januar, og aner ikke når EL var eller noe...

Jeg tenker masse på om det er typen min sin, for vi hadde masse sex like etter og generelt ofte... hmm og det var å sette inn også. ...

dere tror ikke det kan være han fyren? han har tross alt kutta strengen, og hoppa av, sjansen er jo ikke stor...

Elsker min kjære så høyt, og han koser m magen min og sier at vi ska klare alt sammen og alt blir bra osv osv....

Jeg vil bare få dette ut av verden...Hmm typen min har mørkt hår og mørke øyne... ( utenlansk) og guuud jeg håper babyen min har det også!!!! ellers får jeg panikk.. Ja jeg måtte bare lufte litt tanker altså....

gud pls...pls si det er min kjære.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg er noen ekspert, men er strengen kuttet så kommer det ingen sædceller ut, ergo kan du ikke bli gravid.

Uansett, det er slett ikke du får noen mørk baby selv om faren er mørk.

Faren til min unge er mørk, men småen er temmelig lys med unntak av veldig mørke øyne. Selv har jeg også brune øyne så sjangsen for at han ville fått brune øyne i utgangspunktet er relativt stor.

En annen ting er om du ønsker å starte på nytt med din mann med den erfaringen du har, uten å si det til ham...

Skrevet

siden denne mannen som tvang seg på deg har kappet strengen så er det typen ditt sitt barn :)

slapp av og nyt magen!!

Skrevet

åh gud så godt å bare høre noen andre si det.... hjernen har en stor tendens til å tenke * men tenk hvis* bla bla bla..... og det er ganske slitsomt...

Hmm, du som skrev over her, at ungen trenger ikke bli mørk.. neida, vet det... Bare så for meg en helt knall blond unge, og blå øyne ( nesten som meg) hmm.. det hadde vært litt sjokkerende..

Prøver av og til å tenke positivt også, at jaja.. han hoppa av lenge før, og den sjansen er jævli liten... har jo fått høre at jeg egentli må prøve på IVF men jeg slapp jo det!!

Magen min er veldi stor for å være 11+6 og div, og mensen var rar i januar, så skulle nesten tro jeg var lenger, men har jo vært hos gyn, på ul. og da passet str med hva den var der og da... så kan vel kanskje utelukke det ( desverre) ... Men da får jeg bare tenke at det er typen min sin da.....! for vi har jo ønsket dette utrolig, og det er nå det går litt opp for han også...

takker for svar iallfall =) da ska jeg bare slappe av, og la det ordne seg :D

Typen har et barn fra før, som liksom ble PRIKK lik han, fra dag1... og helt mørk i hår og alt. (det har nok noe m exen og da.helt mørk hu og) men tenkte på likheten...

Derfor tenkte jeg mye på det..

Skrevet

Uansett om dere får et blondt barn, så betyr ikke det at det ikke er han som er faren.. :-)

Jeg hadde forøvrig mage når jeg var over det første trimester, så stor at jeg vanskelig kunne bortforklare den med vanlig vektøkning.

Uansett, slapp av. Det er ikke noe du kan gjøre noe med fra eller til nå uansett. :-)

Skrevet

nei, jeg tror rett og slett jeg må bare "slå" meg hvis jeg får den tanken...

og rett og slett si til meg selv, at siden jeg og han har prøvd såpass lenge med å få denne lille, så er det POKKER MEG HANS OG!!! heh....

Og samma hvordan den ser ut, hans er det :)

Grunnen til at jeg blåste ut dette innlegget hos dere, er fordi at jeg får alltid svar tilbake, og føler meg alltid bedre...Veldig deilig å kunne ha noen å prate med slik...

Nei er egentli ikke no å gjøre med, men det er min kjære sin <3 ( overtaler hjernen min) Hehe

Skrevet

jeg personlig hadde snakket med samboer om dette, og fortalt han alt. så hadde han fått hørt hvordan dethele gikk seg til. du har jo tross alt vært utro mot din samboer, å han fortjener og få høre dette før dere setter et lite barn til verden. men uansett så er nok barnet din samboer sitt, ettersom han andre er sterilisert.

Skrevet

Kan si det slik da..med både min ex (som er far til mine to) og min nåværende samboer har jeg i lengre perioder hoppet av ..

Nå er jeg gravid med min samboer..å det var planlagt..og de to andre jeg har var også planlagte..og jeg har blitt det på 1. forsøk. MEN aldri blitt gravid med hoppe av i svingen.

Så sjansen er liten vil jeg tru..lell det er de som har blitt gravide da også

Så er han i tilegg sterilisert..vet strengen kan gro sammen av seg selv uten man er klar over det..å så få barn..og så ligger det igjenn sædceller i urinrøra en stund etter sterilisering..trur det er 1 mnd man skal være forsiktig..

så vil si sjansen er minimal. MEN man vet ALDRI

Vet di samboer om dette da? At du lå med han fyren der?

Skrevet

nei han vet ikke, og kommer aldri til å vite det heller.. Dette er noe jeg har valgt å legge veldig langt bak meg...

Jeg tror på en måte ikke det kan noengang være han fyren sin, for jeg har prøvd i flere år å bli gravid, såh...

jeg bare xxxxxx fingra for at det er min kjæres, og regner med det også!!

Skrevet

... og dette er vel en av grunnene til at man ikke skal fly rundt og ha sex med andre bare fordi "vi hadde poblemer..."

Hva pokker er forresten "nesten ufrivillig" sex da? Enter samtykker man, eller man samtykker ikke! Tullball!

Hvis det ikke var frivillig, (les: voldtekt) hadde det ikke vært farlig å fortelle det med en gang, hvilket du skulle ha gjort. Man skal ikke ha slike hmmeligheter for hverandre.

Håper du er dritredd og skammer deg masse.

Skrevet

Tror ikke du skal gå så hard ut når du ikke vet hele historien!!!!!

Kanksje hun har litt vondt for å si det rett ut at det var voldtekt, men DET VAR DET! jeg har sett bildene av hvordan hun så ut etterpå, og det gjør vondt bare å se på! Fyren er syk, var så snill og hjelpsom og hadde henne i sin hule hånd! Det værste av alt, er at han sikkert har gjort dette før mot flere.... Spes med tanke på hvilket yrke han har...!

Kjære deg vennen! (skal ikke røpe nicket ditt)

Men jeg skulle så ønske at du kunne anmeldt han! Han fortjener ikke å bare få gå rundt som om ingenting har hendt! Som jeg har sagt til deg, så har jeg en følelse av at han hoppet av, KUN fordi du ikke skulle sitte igjen med "bevis". Og siden du har snakket så mye med han, så vet han jo hvordan situasjonen var, så han er vel trygg på at du ikke sier noe=(

HÅÅÅÅÅÅPER inderlig du tar motet til deg og anmelder han før det har gått for lang tid! Er jo ikke sikkert typen trenger å vite det da! og OM han får vite det, så gjør det jo ingenting! En voldtekt er ALDRI DIN FEIL!!!!!!!!!!Huff, har så vondt av deg altså!

*klemmermassepå en gang til!*=)

Skrevet

Hei på deg..

Du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg, men jeg er fullstendig enig i det mamma1.gang sier. Jeg var gjennom noe av d samme selv og i tillegg var så ung og turte ikke gjøre noe med det. Hadde d samme skjedd meg idag, ville jeg tatt mot til meg å anmeldt dette forholdet... DU BLE VOLDTATT, NOE DU IKKE KUNNE GJORT NOE MED!!!!!!!!!!!!!!

Men ett sp.mål om han derre fyren som voldtok deg var steril, hvorfor trakk han seg ut el hoppa av i svingen? Kun for bevismaterialet sin del?hmm... litt merkelig, men ok!!!!! Jeg ville fortalt typen min det og vær 100% åpen og ærlig med det som skjedde. Si d som d var, at han voldtok deg og da skal d ikke være noe pæs for deg. For om typen din, som du venter barn med, ELSKER deg. Så støtter han deg og er der for deg. Det er vondt når slikt står på men vær sterk nok til å ta mot til deg å gjøre noe med det. Når det er gjort å du har typen din ved din side synes jeg du skal anmelde det!!!! Ikke la han få muligheten til å gjøre slikt (VOLDTA) andre etter deg, noe som du sikkert ikke er den 1. heller...

****VÆR SÅ SNILL Å TA DET STORE STEGET Å ANMELD HAM****

MVH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...