Gå til innhold

Jeg trenger nye klær!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren for en vanskelig tid i forhold til klær dette her...føler meg så sinnsykt bollefeit og magen eser ut som en diger ballong. Får ikke på meg bukser i livet...samtidig som jeg har gått ned 6-7kg pga hyperemesis. Gravidklær synes jeg er litt stort ennå, selv om jeg kjøpt noen treningbukser på HM med høyt liv til gravide, de går an.

Føler meg i hvertfall helt jævlig i uansett hva jeg har på meg...må ha noe nytt, men orker ikke shoppe klær...skal jeg ta med meg spybøtta under armen da? Funnet noe på nett, men liker å prøve klærne først jeg...og såå kjedelig å sende ting tilbake...ender bare opp med at jeg ikke gjør det...

Skulle ønske noen spanderte en velværedag til meg snart, med litt spa, frisør og litt brunfarge. Istedet for sitter jeg her som en feit blekfis med saggebukser og fett hår.

Vakker og gravid eksisterer ikke i min tilværelse ennå hvertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

måtte le litt når jeg leste innlegget ditt. kjente meg igjen fra sist gang. da hadde jeg hyperemesis, og den kvalmen gav seg jo aldri.

så jeg utsatte det å handle skrekkelig lenge, tilslutt så hadde jeg ikke nubbekjangs å dra å handle pga av at bekkenløsninga kom og avløste kvalmen. dette er jo nå 10 år siden, og da hadde vi ikke butikk som solgte mammaklær her i byen, men jeg måtte kjøre 14 mil til nabobyen for å handle. dette var jo uaktuelt med mine smerter. og internett var ikke akkurat velutviklet da heller. så heldigheten var at jeg hadde kjøpt en mammabukse med stretch i veldig tildig i graviditeten for skøy skyld. og resten var gubben sine joggebukser som jeg klipte opp foran, og sydde ekstra stoff i. det værste var at jeg hadde ikke stoff som matchet heller. så jeg måtte jo gå med "elefantgensere" over dette for at det ikke skulle vises. den ene mammabuksen passet heldigvis i hele svangerskapet, så måtte sørge for å ha den ren hver gang det var kontroll eller noe annet.

så her kan man virkelig snakke om å føle seg sexy. jeg får helt vondt av å tenke på det.

tenker jeg heller handler litt for tidlig denne gangen, shit au om det går mere penger enn nødvendig, eller at det viser seg at jeg ikke får brukt alt. klesstilen min fra sist står for meg som et skrekksenario. har aldri følt meg så usexy i hele mitt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...