*Drømmer Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 ..begynte vi prøvinga for fullt... Og i gårkveld (sorry detaljer) da jeg skulle tørke meg etter å ha tisset, var papiret lyserosa... Bare litt... Så da trodde jeg jo at mensen kom i natt, men nei... Ikke noe mer tegn.. 9 uker siden mens på mandag, så vi fant ut at vi måtta bære komme i gang med prøvinga, ettersom jeg ikke har snøøøring på når EL er... Hmf...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Kansje du skal kjøpe EL tester for å finne ut når du har EL?
bomsa Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 kanskje du heller skulle kjøpe graviditetstest....Kan jo både være festeblødning og slimhinner som ikke takla sex igår...har hørt at slimhinnene kan være sensitive ved graviditet..
*Drømmer Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Dere som har hatt festeblødning; hvor mye kommer da? Bare sånn litt? Eller mye? Varieree vel fra person til person, men må spørre... Har EL-tester, med siden syklusene mine er så ustabile, vet jeg ikke helt når jeg skal teste :S
bomsa Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 jeg hadde en dråpe midt i trusa, også litt rødt på papiret...så var det stopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå