plastblomst♀♂♂ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Sikkert dumt spørsmål, men jeg var ikke plaget med det i forrige svangerskap. Nå er jeg 25 uker på vei, og jeg har vondt i rompa og nedover på baksiden av låret. Føles litt som jeg er støl på innsiden av låret opp mot underlivet og i underlivet. Klarer ikke helt å få forklart det riktig.... Kan det være bekkenløsning ?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Det kjennes ut sånn som du beskriver det
Solitude Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 En flott side for kvinner med bekkenløsning: www.lkb.no Kan godt være bekkenløsning det du beskriver, men ofte gir bekkenløsning og bekkenlåsning lignende symptomer. Så jeg ville tatt en tur til legen
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg har også de symptomene som du beskriver, men det er, i følge min jordmor og min fysioterapeut, ikke bekkenløsningsplager. Dermed må jeg betale all fysioterapien selv :-(
Solitude Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Hva mener de at dette er da ? Bare lurer siden at det hender at kvinner med bekkenløsning ikke alltid blir tatt på alvor.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 De mener at det er den muskelen på innsida av låret som er for stram. Det gjør at jeg får smerter i låra, baken, korsryggen og ryggen. Aner ikke hvordan bekkenløsningsproblemer kjennes ut, men jeg synes det virker akkurat slik som jeg føler det. Alt er vondt. Sitte, gå, snu seg om natta...
Solitude Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Har fyseoterapauten din lang erfaring med bekkenløsnings pasienter/diagnose ? Se her www.lkb.no og se om flere ting stemmer
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Ja, hun er den i distriktet som skal ha mest peiling på bekkenløsning. Stemmer sikkert altså. Bare merkelig at jeg har mange av symptomene...
plastblomst♀♂♂ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2008 Takk for svar. Hadde bekkenlåsning i sommer, og det kjentes annerledes ut, men alt kjennes jo rart ut for tida....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå