Gå til innhold

Hvordan kjennes bekkenløsning ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert dumt spørsmål, men jeg var ikke plaget med det i forrige svangerskap. Nå er jeg 25 uker på vei, og jeg har vondt i rompa og nedover på baksiden av låret. Føles litt som jeg er støl på innsiden av låret opp mot underlivet og i underlivet. Klarer ikke helt å få forklart det riktig.... Kan det være bekkenløsning ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det kjennes ut sånn som du beskriver det ;)

Skrevet

En flott side for kvinner med bekkenløsning:

www.lkb.no

Kan godt være bekkenløsning det du beskriver, men ofte gir bekkenløsning og bekkenlåsning lignende symptomer. Så jeg ville tatt en tur til legen :)

Skrevet

Jeg har også de symptomene som du beskriver, men det er, i følge min jordmor og min fysioterapeut, ikke bekkenløsningsplager. Dermed må jeg betale all fysioterapien selv :-(

Skrevet

Hva mener de at dette er da ?

Bare lurer siden at det hender at kvinner med bekkenløsning ikke alltid blir tatt på alvor.

Skrevet

De mener at det er den muskelen på innsida av låret som er for stram. Det gjør at jeg får smerter i låra, baken, korsryggen og ryggen. Aner ikke hvordan bekkenløsningsproblemer kjennes ut, men jeg synes det virker akkurat slik som jeg føler det. Alt er vondt. Sitte, gå, snu seg om natta...

Skrevet

Har fyseoterapauten din lang erfaring med bekkenløsnings pasienter/diagnose ?

Se her www.lkb.no og se om flere ting stemmer ;)

Skrevet

Ja, hun er den i distriktet som skal ha mest peiling på bekkenløsning. Stemmer sikkert altså. Bare merkelig at jeg har mange av symptomene...

Skrevet

Takk for svar. Hadde bekkenlåsning i sommer, og det kjentes annerledes ut, men alt kjennes jo rart ut for tida....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...