Trebarnsmamma2010 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hei! Vi har ett barn som vil være 4 år og ett barn som vil være 9-10 mnd når vi gifter oss. Noen som har erfaring med dette ? Gikk det greit å få barnevakt (spesielt for den minste?) Hvordan ordna dere det?
♥♥♥ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hei. Jeg var barnevakt for barna til en venninne som gifta seg. Barna hennes var vel da 10, 3 og 1 tenker jeg. Det gikk veldig greit, men brukte mye tid på å forbrede barna på dette. Jeg hadde de på natten også, brudeparet var på hotell. Vi var med i kirken og tok bilder etterpå, så reiste vi hjem og kosa oss med mat, barnetv og godis. Spørs jo hvor vant barna dine er til barnevakt og da
gullegget Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Vi hadde bedt både familie og venner, så vi hadde ikke noen å spørre om barnevakt. Jeg hang en lapp opp på matbutikken om at barnevakt ønskes. Hadde noen på intervju, og ente opp med to venninner på 17 år. Vi brukte de ca i et år før bryllupet, de var gode å ha når vi skulle på kino, ut å spise eller bare dra på besøk. Når vi giftet oss var ungene 3,5 år og 2 år. De passet ungene fra etter kirken og sov over, de dro hjem i ti tiden, De fikk 1500 kr hver+ mat, drikke, godteri.. Vi brukte de etter bryllupet også
Trebarnsmamma2010 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Ja, er akkurat det som er problemet. Alle venner og familie blir jo invitert. Men det var jo en god idè og ordne det slik. Dattera vår er vant til ulike personer og det vil nok den neste også bli, fordi vi er en del ute å farter. Har ei passepike, men syns hun blir litt ung til å ha de såpass lenge. Men da kan jeg jo søke etter noen som orker to små i ett døgn mot god betaling
yasmina Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Vi brukte en kollega av meg og datteren hennes og det gikk kjempe fint. Forberedte ungene som var 7 mnd og nesten 2 aar paa det forhaand og den siste uken var de innom ganske ofte. De hadde dem fra etter kirken til vi kom hjem utpaa natten. Kunne nok fint hatt dem over natten ogsaa uten problemer, men vi skulle ha gjester til lunsj neste dag kl 1200 saa vi fant ut det var like greit aa sove hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå