Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 trygrekontoret? eller er det arbeidsgiver?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Det varierer om arbeidsgiveren din forskudterer permisjonspengene. Hvis h*n gjør det så får du utbetalingen fra arbeidgiver. Hvis ikke får du fra nav.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 det er en privat bedrift, har det noe å si?
___ Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 I utgangspunkt betaler NAV, men en del arbeidsgivere er villige til å forskuddtere, bla de fleste offentlige. Det lønner seg å få fra arbeidsgiver pga feriepengene året etter men du har ikke noe krav på det om det ikke står i tariffavtalen din. Sjekk der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå