Wendela Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hvor tidlig kan man begynne å bli trøtt, dersom det er et svangerskapstegn? Har vært utrolig trøtt siden rundt EL og de siste tre dagene følt meg varm (Dette er damen som vanligvis fryser så ovnene må stå på fullt når hun skal legge seg) - så varm at jeg i går gikk i kun t-skjorte inne, noe som eller aldri skjer før temperaturen er over 25 grader... Kanskje jeg er syk? Det er vel ikke vanlig å føle svangerskapstegn så tidlig? IKM tror jeg er neste helg..
bomsa Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde lite symptomer, men frøs unormalt mye...samme er det hvis du er syk da skal man liksom fryse når temperaturen stiger...ikke være varm...
Wendela Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Ja det er jo sant.. Glemmer alt annet for jeg tenker jo bare på en ting ;-) Men er det ingen andre som har blitt varmere? Kanskje jeg håper for mye og lager gull av gråstein??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå