line_n & sara Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 snuppa er 5 mnd, og ble plutselig tett i nesa.. har dryppa litt mm i nesa, men lurer på om jeg skal sende samboern på apoteket å kjøpe nesesuger og saltvannsampuller.. hva synes dere? trenger vi nesesuger, eller går det bra uten? og saltvann..trengs det, eller går det bra med mm??
nettie med 4 små Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Her er også snuppa tett i nesa, og da blir nesesugeren flittig brukt:)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Bruker aldri noe annet enn mm på så små, men virker det ikke - gjør som du foreslo. Saltvann er ikke farlig, det bare smaker vondt =)
Belle&Mini Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg ville nok prøvd saltvann også. Og kanskje nesesugern for å få ut litt ) Synes så synd på de små når de blir tette i nesa. Stakar liten!!
Honningmelon Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Her funker det ikke med saltvann på mine små. Bruker saltvann i tillegg, men må bruker ordentlig nesespray hvis de skal ¨få sove om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå