Gå til innhold

Hvordan få stabil syklus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? noen med gode tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akupunktur gjør underberker fro mang,pergokur,pyroksidin som er b6,og mye på helsekost mange sverger til!

Jobber med det selv...syklus på 40-50 dager etter MA,no dritt!

Lykke til!Håper du finner noe som kan hjelpe deg :)

Skrevet

Ps!beklager skrivefeilen,så de litt for sent,håper du forstod hva jeg skrev!

Skrevet

Akupuntur er ikke aktuelt her, hormoner gjør alt verre for meg og min dumme kropp, men jeg kan jo forsøke b6. Det er de samme som man mene rkan hjelpe mot kvalme under svangerskap sant? De jeg brukte uten hell da jeg var gravid sist?

Forstod alt du skrev, jeg er flink til å taste ivrig og raskt selv:)

Skrevet

det er b6 som er brukt mot pmsplager og kvalme.B9 er det de fleste bruker i prøve tiden og første 3 mnd av graviditeten.Men er b6 du skal ta for pmsplager og for å få stabil syklus(synes det ikke funket for meg,ikke foreløpig hvertfall)

Men en vennine anbefalte nå alle b vitaminer samlet isteden for et par enkeltvis,da skulle resultatet av alt man tok det for bli bedre..Hun jobber på apotek og kom nettopp hjem fra et kurs..Så lurer på om det blir neste investering her.Ellers har du jo sink mang mener å funke,slimløsende hostesaft hører jeg blir brukt..

Skrevet

Ja, men slimløsende hostesaft er jo for å bli gravid. Jeg vil helst ha en stabil syklus først + at jeg ikke kan prøve før i juni.

Er b6 vannløselig?

Eller er det risiko for overdose?

Sitter hvertfall her og venter på mensen som vanlig. Vet jo at den ikke vil være stabil, men syns ikke det er noe særlig gøy da. :)

Skrevet

åå!ok,der kan du se!stemmer som du sier med slimløsende,beklager den :)

B6 er vannløselig ja!Men legen advarer mot å overskride anbefalt dagsdose.Men noen sier de tar mye mer..

Du venter du også ja..Spent på om det blir 45 syklus som sist.Da vil det si at jeg skal ha mens om 2 dager:)Er lov å håpe sier jeg bare!!

Nåe tror du ca din dukker opp?

barn fra før?

Skrevet

Min dukker sikkert aldri mer opp ha ha. Har vært ustabilt siden jeg fødte for 19 måneder siden. har da en fra før. Fått beskjed av legen om å få mine barn så kjapt sdom mulig pga en del problemer med mensen og hormoner og slikt. Så hadde vært kjekt om den satt i juni f.eks.

Skrevet

joda!den må den pent gjøre!!for håpe det snart skjer noe hos deg!!Hvor gamel er du,hvis jeg kan spørre??

Blir jeg ikke gravid i løpet av høsten skal jeg kreve at alt som kan sjekkes må sjekkes!!

Har legetime til onsdag,får forhåpentligvis henvisning til gynologen min for å sjekke åssen det står til på indreultralyd!

Må det skje ting snart for oss synes jeg!!!!

Skrevet

Født i 80, så 27, snart 28 her.

Jeg har tatt innvendig ultralyd flere ganger i det siste pga overnevnte problem, så jeg vet heldigvis at jeg ikke er full av cyster og slik.

Men men.

Har du barn fra før kei27?

Skrevet

jeg er også født i 80,ble 28 i jan..

Har en en jente på 7,5 år.

Godt det ikke er syster og tull med deg,føler at det ikke bare er bare bare.

Hadde MA i september så etter det syklusene mine gikk i stå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...