mia81 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Noen som har skip hop stelleveske (den som heter duo)? Er dere fornøyde? Den koster jo litt i Norge, så noen som vet om evt nettsteder man kan bestille??
Buble Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hei! Jeg har kjøpt den til gutten min som kommer i begynnelsen av august. Jeg valgte den i isblå og synes den er nydelig! Gleder meg til å bruke den, og så langt er jeg veldig fornøyd:-) Jeg vet ikke hvor det er best å bestille den, men vet de har den på alexi.no til 669 kr :-)
lykketreff:-) Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Den kan bestilles på kiwikid.com (amerikansk nettbutikk). Det var en tråd om dette her om dagen og det viser seg at de som jobber der skriver "gave til 30$" på pakken sånn at vi unngår toll. Utrolig bra at de gjør det uten å bli bedt om det :-) Med den lave dollarkursen vi har nå, vil en veske koste rundt 350kr.
lykketreff:-) Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Her er linken til tråden om veskene fra kiwikid. http://www.barnimagen.com/forum/thread/137419321
Miss Dynamite Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 er det sikkert at man slipper toll eller er det bare "hvis man er heldig"?
lykketreff:-) Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Forsto det på dem som hadde bestilt at alle hadde unngått toll, men jeg kan jo ikke gi denne garantien ;-)
lykketreff:-) Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Riktig adresse til nettbutiken er visst: www.kiwikidsgear.com. Sorry!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Hei! Alle jeg kjenner samt inkludert meg selv slapp tollen på vesken ja. Veldig greit å bestille derifra. Kom fort og ikke noe tull. Lykke til:)
Miss Dynamite Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 de var rå fine!! og sååå lekre farger!!! jeg har da en mørke rød vogn (freestyle, men bagen er mørkere med svart) og sportsbagen er rød den og.. hmm.. elsket den icy blue, men det passer vel egentli ikke så bra da kanskje... rå fine farger!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Lommene er jo helt åpne? Det er en eneste lomme som kan lukkes, alt allet blir jo kliss vått hvis man gå¨r på tur i regnet? Det ser for meg ut som en totalt ubukelig veske. Så på de i går. Fine, ja, men ubrukelige.
lykketreff:-) Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Denne har klaff - tror du ikke den er tett? Lommene på siden blir våte, ja.. Evt. fylt med vann ved regnvær, det er upraktisk. http://www.kiwikidsgear.com/product/DASH/Skip_Hop_dash_Canvas_Diaper_Stroller_Bag.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå