Gå til innhold

Hei september mammaer:)Lenge siden jeg har vært på denne siden pga dårlig aktivitet på denne siden:(


tittentei...

Anbefalte innlegg

Ingen vits med denne siden,men har lyst og ha den også:) Di fleste bruker bare en side,småtroll 0-1 år.Har prøvd med kontakt her,kan gå maaaange dager før det er liv.Eller får iiiingen svar.Håper noen er interesert og blir bedre:) klemmer fra september mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei :)

Jeg er ofte innom her å sjekker, men få som sier noe :(

er mest på småtroll ja :D

Så kan godt bli bedre på å snakke her inne :D

å med det samme jeg er her inne så kan jeg jo skryte litt over min lille snusk:

Han har nå fått to tenner!!!!

Å har allerede begynt å dra seg opp etter ting, men klarer fortsatt bare å kommer seg opp, slik at han har hele vekten sin på litt over kneet.

Eller så smiler han bare å ler masse :D

Skikkerlig artig kar, skal bli artig å se hvordan han utvikler seg videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jippppi.Endelig var det noen der:). Jeg venter fremdeles han skal få tennene.Har ventet noen mnd med mye kløe,hehe.Skryter litt jeg også.Min gutt smiler hele tiden.Bare han får mat,søvn så er alt topp.Drar seg opp etter ting og tang,men ingen tenner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....endelig noen her ja :D

Min holdt også på lenge med sikling, kløe og mye tygging på alt. tror han begynte med det da han var rundt 4mnd :)

Men så her 30.mars kom den første tanna, en halv dag med feber, og en natt der han var våken for å få litt pupp en gang, å så kom den igjennom :)

Å så kom den andre for ca. ei uke sia, uten noen som helst form for plage!

Så nå har vi begynt å pusse tenner :) mini storkoser seg når han får tannbørsten, tror han synes det er godt å få gnudd litt over gommene.

Kommer sikkert flere tenner før vi aner det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner her enda. Tar sin tid, synes han har klødd i evigheter :-). Det er vel ingen vits i å begynne å småpusse på bare gommene vel? Jaja, de kommer vel tidsnok.

 

Gleder meg over at det er vår i lufta, hestehoven blomstrer og trallala! Hihi, gleder meg til å kunne være mer ute med godklompen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner, bare masse sikling og kløing, ingen rulling rundt, ingen sove-hele-natta, bare en skjønn liten krabat som ikke har det travelt med å bli stor. Født i slutten av september min, da. Flott at det er flere her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofen78:

pusser ikke bare på gommene, pusser de to små tennene hans.

Men kjøpte en liten tannbørste til ham før han fikk tenner, så fikk han tid til å bli vant til å ha tannbørsten i munnen før vi må begynne å pusse hver kveld :D

 

Gleder meg også over våren :D Deilig med fint vær og ikke minst å se på at snøen smelter :D

Moro å være mer ute.....jeg og samboern min var ute å spilte badminton igår kveld :) Det var kjempe koselig, sjeldent vi gjør noe sammen lengre.

Må bli flinkere der :) Vanskelig å finne tid når han har jobb og vi har en liten en og en litt krevende hund. (heldigvis ikke vanskelig hund, bare fryktelig oppmerksomhetssyk).....hehe....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare for min egen del, pusse gommene til min :-). Ser nå at det ble litt rart skrevet.

 

Nå ligger han og sover, samboern er til en kompis, tror jeg skal lete frem litt gammel krim jeg har liggende og ta meg en baileys! Også på en mandag da gitt!! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...