StoltMammaForFørsteGang Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Har en 11 uker gammel gutt som raper sjeldnere og sjeldnere, og promper mer og mer... Han virker ikke nevneverdig plaget av prompingen, men skulle ønske han heller kunne forbygge med å rape. Flere med barn som promper mye?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Her har det vært mye promping hele tiden. Hun er 6 mnd og de ser ikke ut som om hun plages av det. Vi voksne promper jo vi og, så det er vel noe mennesker gjør;-)
tittentei... Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Er såååå glad min gutt promper mye,hehe.Da slipper han magevondt.Raper også etter måltid.Men proomper som bare det.Syns du skal være happy for det:) Er bare gådt.Kansje du blir tatt for og fise av og til,men så er det bare lillegutt,hehe.
line_n & sara Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 sara prompa mye før, har gitt seg fra 4 mnd. tror det er ganske vanlig, jeg! veldig søtt med disse "anstrengelsesprompene" som kommer når de strekker seg etc..hehe
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg er selvsagt glad for at han får ut lufta og er i så måte absolutt ikke brydd av hans promping. Vi er en familie med et avslappet forhold til slikt. Er mer det at jeg tenker at det kan være vanskelig for et slikt lite tarmsystem å hamle opp med alt dette... Godt å høre at andre også promper og ikke virker plaget av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå