Gå til innhold

Hvor mange faddere har deres barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våre har fem hver... Synes det er koselig. Ei venninne av meg har bare 2 til sine barn. Det synes jeg er litt stusselig.....Men hun får meg til å føle meg sær siden vi har så mange... Synes det er viktig at barna har mange rundt seg. Er glad vi valgte så mange for flere er her kun 1 gang i året....knapt. Og det er på bursdagen deres...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 5 stk til han =)

Skrevet

Vi har seks vi, det er vel maks av hva man kan ha tror jeg. Syns også det er koselig med mange faddere :)

Skrevet

Sønnen min har 4 flotte faddere, men jeg bryr meg fint lite om hvor mange eller få andre har ;-) Synes verken det er stusslig eller sært ;-)

Skrevet

eldstemann har 3.

Lillemor har 4.

Skrevet

svarte før jeg tenkte her... lillemor har 5.

Skrevet

Begge to har 6 hver.

Skrevet

5stk.

Mine 3søsken. Og mine søstres typer...:)

Skrevet

Tulla vår har seks faddere, ikkje at eg er så opptatt av at det må vere så og så mange. :)

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

haha, trodde først du mente hvor mange fadderbarn (sånn i afrika som man gir 400 kroner til i måneden eller noe) vi hadde... og så tenkte jeg... hm, 5 fadderbarn per unge, 2000 kroner per unge, og så syns man det er stusselig med bare 800 kroner per unge i måneden... hehe, ble litt flau her nå for vi har ikke...

men hun har 6 faddere da=)

Skrevet

Vi har 4 stk...begge barna har de samme fadderne=)

Skrevet

Mine har 5 hver...

Skrevet

O ha 4 stk

Skrevet

Vi har 5 til vesla. 2 av de har vi ikke noe med lengre..

Skrevet

0 faddere. han er ikke døpt.

Skrevet

De 3 eldste har 3 hver. Minsten har 4, for da fikk de 2 eldste være fadder også.

Skrevet

2.

Jeg ser de fleste har mange faddere på sine. Men for meg er det viktig at de som blir valgt ikke kan komme til å forsvinne ut av livet og at det er noen som elsker barnet og stiller opp for oss i tykt og tynnt. Og da hadde iallfall ikke jeg klart å hoste opp kanskje 18 stykker om det ble 4 unger.

Skrevet

Har to faddere til hver. Vi foreldre var jo også med opp, så jeg syntes det var nok folk. Angrer på at jeg ikke hadde ene broren min i tillegg til minstemann, men jeg følte det ble feil å ha flere faddere til han enn til eldste.

De to fadderene de har stiller veldig opp, så jeg er ihvertfall veldig fornøyd med valget:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...