mamma til 2 skjønnheter Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg har aldri vært plaget med dårlig hukommelse, men i det siste så har jeg problemer med å komme på de enkleste ord/ting . Det kan jo være at jeg er inni en slik "babymodus" for tiden , men det er litt skremmende da. Skulle tro at ammetåka allerede hadde begynnt !
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Her er jeg! Sliter skikkelig!! Uke 15 i dag. Enkelte ord er liksom bare heeeeeelt borte! Må lese ordboka nøye tror jeg=P
Mamman til Ovedie Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Tror ikke dette er unormalt i det hele tatt!! Føler selv at jeg til tider er skikkelig uttaforr nærmest. Er nå 16+1 og helt umulig. Glemmer at jeg har satt opp kunder på jobb to timer tidligere. Glemmer avtaler og ting jeg må gjøre. Glemmer hva jeg sier til samboeren.. Føler meg til tider skikkelig missllykket dessverre.. Lurer virkelig hvordan jeg kommer til å ha det nå jeg komme i ammetåka :-( Skremmende tanke ja :-(
AO3 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg har litt problemer med å konsentrere meg - det sliter jeg endel med på jobb. :/
NrToKomIJuli Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg har ingen problemer. Men mannen min har det, for han er lei av å høre de samme historiene om og om igjen. Hæ?? Fortalt dem før? Pøh! Det husker ikke jeg i alle fall!! :-D
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 Hehehe :-) Det er godt å ikke være alene om å være gravid-dement
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Oh yes! Husker plutselig ikke hvilken etasje vi bor i, leter etter melkekorken som jeg skrudde på for to sekunder siden, osv...jeg glemmer snart meg selv! Skikkelig ekkelt, men husker det fra forrige svangerskap også. Føler meg litt "tåkete".
babypåvegerdritalei Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Jada, kjenner meg godt igjen jeg...hihi. Leste i siste utgave av Gravid at australske forskere har funnet ut at dette er et vanlig problem - ikke bare for ammende, men også gravide. Og at problemet kan vare i opp til et år etter fødselen. Så kan du jo tenke deg hvordan det står til her - jeg blei gravid igjen før hu vi har ble et år...jeg er HELT UTE!!! Ekstra moro å begynne i ny jobb som gravid, da man i utgangspunktet gjerne spør om det samme flere ganger når det er mye å sette seg inn i...jada, hei som det går! Men nå er jeg sykemeldt på fullt, og i forhold til hukommelsen min er jo det like greit (selv om det selvsagt ikke er derfor jeg er sykemeldt).
Herkules Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Ja jeg er helt surrete og jeg har mye mer "ammetåke" i graviditeten enn i ammeperioden. Super distre. Dette medførte at mannen fikk lurt meg til å kjøpe flatskjerm sist jeg var gravid. Fornøyd med det han.
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Huff.. jeg har kjempe problemer.. Er student, og sliter ordentlig med å følge med. Jeg glemmer ting veldig fort, og husker sjeldent hvilken dag det er osv. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå