Amazing Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Noen her som har hatt det? Jeg har ikm 17. april, og de siste dagene har jeg hatt veldig humørsvingninger og er veldig sliten/trøtt.. Har ikke så mange andre symtomer, men har vært litt svimmel. Kan jo være at jeg er sliten som er grunnen til humørsvingningene, men sambo mener å kjenne dem igjen fra forrige sv.skap. Pleier sjelden/aldri å være slik ellers..
Baggi Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 med andremann ble jegså utrolig sur å sint å lei. sambo sa med en gang at jeg måtte bare være gravid, og det var jeg:p
Amazing Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Er akkurat det sambo her sa til meg for noen dager siden også, hehe! I tillegg har jeg fått litt mer symptomer iløpet av dagen.. Blir småsvimmel og kvalm nesten hver gang jeg reiser meg, og er utrolig kjei og sliten.. Blir andpusten av ingenting jo.. Ikke at jeg er i så god form, men alikevel. ;o) Vi får håpe sambo her har rett, slik som din hadde! )
AO3 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Humørsvingninger og det at jeg var veldig trøtt hele tiden var det første jeg merket... Før jeg testet positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå