Gå til innhold

hvordan skal dere sitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamma vil at vi skal sitte i en hestesko, å det har ikke jeg særlig lyst til fordi da får jeg jo ikke pratet me vennene min. ifølge mamma så for jeg heller ikke ha forloveren min på siden av meg, trodde faktisk at forloveren sko få sitte med meg? men er det virkelig meningen at vi ska sitte kun på siden av foreldrene å kjeda livet av oss på vår dag? hadde d kunnet sittet folk foran meg så hadde jeg ikke brydd meg, men når d er kun di på sidene så for sitta å ha det kjekt så bler jeg faktisk leie meg.. bestemme deres foreldre like mye som mine? jeg har ordnet hele bryllupet alene, har ikke fått hjelp av noen å ikke en gang forloveren min. bør ikke jeg få bestemme hvor folk skal sitte også da? vi blir rundt 35-40stk, har dere noen bedre forslag hvordan vi kan sitte? er faktisk villig til å avlyse hele bryllupet for det lille, men på dagen min så vil jeg ha d kjekt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er det dere som bestemmer hvordan dere skal sitte og ikke morra di da!

vi skal sitte i hestesko og jeg skal ha min forlover rett på skår over meg og jeg får nok snakke både med den ene og den andre selv om vi sitter i en nestesko da! forlovern din skal da ikke sitte ved deg høres ut som du skal ha henne ved din side når du skriver slik :)

hvis dere har langbord så kan forlovern din sitte rett ovenfor deg og mannens rett ovenfor han om du skjønner..

høres ikke ut som du har no fin kontakt med foreldrene dine når du skriver at hvis vi ska sitte kun på siden av foreldrene å kjeda livet av oss på vår dag? høres litt rart ut det!

men om dere bestemmer dere for å sitte i hestesko så tror jeg dere får kontakt med de som sitter innerst i hesteskoen også ikke sant...for der skal dere plassere forloverne :)

mine foreldre bestemmer ingen ting hvordan vi skal ha det og det er veldig deilig faktisk :)

min forlover har eller ikke hjulpet meg hva mener du at hun skal gjøre for deg da?? er det du og din tilkommende mann som bestemmer hvor gjestene skal sitte ikke din mamma eller forlover!

hvis du har lyst til å avlyse hele bryllupet pga den lille filletingen da er du utrolig sårbar jente! kan vel få det kjekt selv om dere sitter i hestesko vel ta deg sammen jente blir nok en fin dag skal du se..

hva sier mannen din da??

Skrevet

vi skal sitte i en E, så da får jeg forloveren min rett ovenfor meg, da hun sitter innerst i den streken i midten på E'en, hvis du skjønner. så har vi foreldrene våre ved siden av oss...

Skrevet

s@nder & linnea

når dere sitter i hestesko å din forlover skal sitte skår over deg, da sitter jo din forlover med ryggen til deg viss hun ikke sitte på motsatt side?

det er dette jeg tror annonym syns er litt for kjedeligt, for når man sitter i heste sko så skal ingen sitte tvers over der brudeparet sitter. men har alltid tenkt litt på dette jeg, ingen kan sitte tvers over brudeparet for alle skal kunne se dem, men hva me dem så sitter ryggen mot?

jeg vil anbefale deg å lage 1 eller 2 langbord, der kan du ha forloveren din som kan sitte tvers over deg :) vi skal også sitte sånt (2 langbord), blir for kjedeligt å sitte å stirre rett ut på gulvet..

vi skal også ha foreldrene våre på siden av oss, men jeg skal ha datteren min mellom meg å min far.. men ettersom svigermor er veldig merkelig så kan det være at det blir litt endringer på plassen på den siden.. for å si det sånt, så kommer ikke moren til samboeren min viss besteforeldrene hans komme (altså svigerforeldrene hennes), så det blir jo det store å se hvem som komme..hehe..

men håper det ordner seg me deg, å du finner ut av sitte plassene :)

lykke til!

Skrevet

så når en sitter i hestesko, sitter det bare folk på den ene siden av bordet?har jeg aldri tenkt på, vurderer nemlig sånn bord.

Skrevet

En bestemmer jo selv hvordan en vil sitte, "reglene" er jo bare for de som trenger tips eller veiledning. Vi blir over 60 stk, og skal sannsynligvis sitte i en E, med forlovere og venner i midt-utstikkeren. Dermed får vi sitte sammen med både foreldre og forlovere.

Skrevet

Det bør være om til deg og din tilkommende mann hvordan dere skal sitte.

Vi skal sitte i en E med fire utstikkere, kambord kalles det har jeg lært her :-) Skal ha forloverene inn mot hovedbordet der vi sitter, og familie plassert på tradisjonelt vis ved siden av oss.

Skrevet

marum

kommer ann på hvor mange dere er i bryllupet om dere kan sitte bare på den ene siden og ikke noen i midten..

men det tror jeg ville se litt rart ut hvis ingen skal sitte i midten blir langt fra hverandre da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...