LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Kokte egg på torsdag, masse. Hvor lenge holder de i kjøleskapet?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 ikke mer enn 5 dager tenker jeg. så til frokost i morgen passer nok bra, eller til kvelds.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 I noen dager... Nå fikk jeg lyst på eggesalat med skinke ;-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 de holder seg noen dager... så tipper du kan spise de fortsatt.. men visste du at de holder seg aller best om de blir skrellet og lagt i en tett plastboks?? (tupperware er min favoritt...hehe..)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Ja, det har jeg jo gjort da. Er etter min erfaring umulig å skrelle egg som har ligget med skallet på natta over. Tenker det blir eggesalat til kvelds da. Så foresten at Prior selger kokte egg i lake som holder 28 dager, så da er vel egga mine safe noen dager til, selv uten lake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå