Gå til innhold

Til Nanomor og Mamma2


Lille skatt *38 uker*

Anbefalte innlegg

Takk for i går! Det var veldig hyggelig å hilse på dere (og ikke skummelt i det hele tatt :o) Vi ses sikkert igjen!

 

Fant du en fin bryllupsdags-gave, Mamma2?

 

Jeg var jo på middag i går. Mannen ligger på sofaen og sover og jeg er opplagt og ikke fyllesyk. Det er et deilig resultat av å være gravid :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk til deg og dere og:o)

 

Kjempe hyggelig å hilse på, får skaffe meg litt bedre tid neste gang:o)

Gratulerer med dagen i morgen mamma2

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere begge to:-)

Det var kjempe hyggelig å hilse på dere!! Håper vi treffes igjen:-)

Jeg fikk kjøpt bryllups presang, bare en liten ting da.. Han fikk en cd som han ønsket seg, og en bitte liten rosa babybody til lilla snuppa vår som ligger inne i magen. (klarte ikke å la være, den var bare så utrolig søt!!!) og selvfølgelig et fint kort med noen ord i :-)

Han ble kjempe glad for jeg ga det til han i dag morges og han synes den lille rosa bodyen var kjempe søt!

He he.. han har plutselig blitt litt myk nå når han vet at han skal få ei liten datter:-)

Ha en strålende dag begge to, og håper det ikke er lenge til vi ses igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagen!

 

Jeg har såååå lyst til å kjøpe babytøy, men jeg har bestemt meg for å holde meg i skinnet til ul om 11 dager. Føles som en evighet til...

 

Men jeg har begynt å kikke litt på vogner på nettet og tenkte jeg skulle ta en tur ut denne uken og teste litt :o) Tenkte først på en Emmaljunga duo Egde, men fikk høre at den var veldig tung, så hadde jeg lyst på en TFK, men den er visst ganske lang og stor og nå begynner jeg å helle mot en Teutonia Spirit s3. Ikke lett dette! Får håpe jeg får en åpenbaring når jeg tester dem :o)

 

Jeg blir gjerne med på et nytt treff. En strålende dag til dere òg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt innom amazon.com Nå som dollarkursen er så lav får man MASSE baby utstyr til en billig penge. Tror jeg kommer til å bestille litt derfra. Når det gjelder emmaljunga vogna har jeg vært å sett på den selv og jeg syntes ikke den var tung. Men veldig stilig:o) Men nå har jeg jo egentlig vogn fra ist da.. Men har veldig lyst på ny for det:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...