*gullungen med okt spire* Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 da er jeg under 200 tallet..merkelig å fort det egntlig går..har ikke hatt symptomer på lenge men nå komm vist de såre puppene til bake for fult..men der er godt å ha noen symp da..dere a jenter??
Bergenjente Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Heihei, gratulerer med det Jeg har 187 dager igjen eller noe sånt, men syns det går litt sent jeg.. hehe, men fant jo ut at jeg var gravid degen etter ikm så har visst det en stund føler jeg.. Lite symptomer her og, ømme pupper eneste men.. hehe.. men nå er det snart sol og sommer, så satser på at det går fort
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Hei. 190 dager igjen idag.. Litt rundt tall da.. He he.. Har nok av symptomer enda for en hel haug.. Men satser jo på at det snur snart:)
*gullungen med okt spire* Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 har dere barn fra før??jeg har en gutt på 15 månder jeg da så blir jo ganske tett
Trulte76 Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg har 138 dager igjenn..er ikke lenge siden jeg føler jeg var som deg..rett under 200..og følte det var leenge igjenn. Men nå begynner jeg å nærme meg under 100 Tiden flyr jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå