Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Han fikk lurt meg til å kjøpe et hus som abolutt trenger opppussing for 1, 5 år siden.... Han hadde sååååååååååå lyst til å kjøpe det - jeg ville ikke, men gav meg etterhvert fordi han sa HAN KJØPTE DET ENTEN MED MEG ELLER UTEN MEG!!! Det er såååååå slitt, men han gidder FAEN meg ikke å gjøre en dritt!!!!!!!!!!! Er så lei av å måtte kjempe for at han skal pusse opp!!! Jeg har malt nesten alt, men det HAN skulle gjøre blir jo aldri gjort!! Han skal bare surfe litt på nettet først, bare se en kamp, bare bare... er litt syk, er litt..... IDAG skulle han gjøre noe - han lovte.... MEN NEIDA!!!!!!!!!!!!! Å så får bare JEG kjeft fordi jeg maser sånn!!! HVA skal jeg gjøre da sier han.... Jeg svarer jeg skal rydde, vakse gulv og vaske kjøkken og bad.... Han sier det sånne hverdagsting jeg bør gjøre andre dager.... Han lager kvalme bare fordi han er sååååååååå jævla lat!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Bor sammen med en latsabb selv, så jeg vet hvordan det er... Noen ganger har jeg netsen lyst til å gi han juling. Tipper du kjenner følelsen. Håper ikke du hater han hver dag, da?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 da tror jeg kanskje jeg ville vurdert å si jeg gikk fra han hvis han ikke begynte å ta litt ansvar...har pusset opp i to år nå..så vet hvordan det er å liksom "glede seg" til ting blir ferdig samtidig som det blir veldig godt å få alt klart og på plass... vet ikke om d hjelper å "skremme" med å si du går fra han jeg..men å be deg gjøre husvask osv på andre dager syns jeg er dårlig gjort av han..da får han ta husvasken i steden så får du pusse opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå