Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 jenta våres er 2 uker gammel,og jg lurer litt på det med parfyme.bruker dere det? har lyst til å bruke det,men har vært usikker på dette,pga av at ho er så liten,og at ho kanskje bare skal føle den ekte mamma lukta?heh..hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Det er nok lurt å vente litt med å bruke parfyme så hun lukter at det er deg Jenta mi er 3 mnd nå og jeg har enda ikke brukt parfyme, liker ikke helt å bruke parfyme når jeg vet at hun skal holdes så nært.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Har begynt å bruke parfyme igjen nå og jenta vår er 4 måneder gammel. Gutten vår var 7 måneder da jeg begynte å bruke parfyme igjen. Synes det var litt tidlig når jenta deres kun er 2 uker. Ville ventet litt hvis jeg var deg :-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 jeg bruker litt parfyme innimellom,pleier å droppe det hvis jeg skal være hjemme,men når vi skal ut så bruker jeg da litt:) tar ikke mange spruter og ikke av dem som lukter "mest".. skjønner att du vil bruke parfyme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå