Cathrine 85ogEmil Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Da er min til på 2.trimester over,og jeg hopper videre til tredje og siste trimester:):)Jippi:) Takk for alle gode svar og råd jeg har fått her inne:) Ønsker alle sammen lykketil videre i graviditeten:)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Lykke til!!! Kommer til 3 trimester om noen uker!!!!! Snakkes da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå