-eljo- Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Var ute på livet i går for første gang etter at junior ble født. Tok den siste drinken kl. 3 i natt. Var ganske full da jeg gikk å la meg. Han er snart 6 mnd. Takker for svar
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Når du er kjørbar kan du amme.
Sjefsmegga Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Kan faktisk bame før det når de er så store siden alkohol mengden er så lav at det ikke vil påvirke dem. Nesten mere å få i seng hvis man bruker spylervæske og puster inn dusnta som kommer inn i bilen.. Så HI, hvis du ikke har drukket deg til en vanvittig høy prmille så kan du faktisk amme igjen nå hvis du selv ønsker det :-) Er jo 9 timer sia så da skal det være fint lite alkoho, igjen i blodet uansett, og du trenger ikke tenke på å pumpe og kaste melken, for den holder uansett samme promille som blodet hele veien :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Ugla ;-) Mener jo ikke at man ikke kan amme før, men for alle som driver å teller alkoholenheter og timer og regner på om det lønner seg å sove eller spise osv så er faktisk "amm når du er kjørbar" den enkleste og beste regelen. Er jo ikke alltid like lett å vurdere hva egen promille var ved leggetid o.l., men man vet som oftest når man er kjørbar.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Forøvrig syns jeg det er mye hysteri forbundet til amming dagen derpå. Ungen får i seg så liten mengde at det ikke merkes der og da uansett, men man kan ikke anbefale å amme så snart man våkner pga faren for at dette er noe som skjer hver dag, og det vil tære på levra til ungen i såfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå