Gå til innhold

Irriterende veninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere som har irriterende veninner som ALLTID VET BEST, ALLTID HAR FLINKERE UNGER?? Hvis vesla mi har lært seg noe nytt og jeg forteller veninna mi om det (det er ofte ho som spør om ho har lært seg noe nytt da), skal alltid veninna mi si at ungen hennes kan noe som er enda mer "imponerende". Og er ungen min oppe fordi ho ikke vil sove før kl 23 må veninna mi påpeke det og si at hennes unge har sovet i 4 timer. Begynner å bli litt lei det liksom. Jeg blåser i at hennes unge kan mer (ho er også nesten 2 mnd elder) og jeg blåser i at ungen hennes er "enklere". Synes det er flaut når andre veninner av meg møter ho for de synes ho er en oppblåst bedreviter og verdensmester. Måtte bare få det her ut =) Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, den er grei, veldig bra med en utblåsning av og til! Har heldigvis ingen slike venninner, men hadde blit gal om jeg hadde hatt det ;-)

Skrevet

Jeg har en!!

har en venninne som har et barn som er flere mnd. yngre enn min. Hun skryter HELE tiden om hvor flink barnet hennes er, hvor mye hun kan og ALT det hun forstår! Jeg blir gal og rett og slett sur av skrytinga. Hun kan liksom såååå mye mer enn min jente.

Greit nok å være litt stolt av barnet sitt, men det finnes grenser + at alle er ulike. Min kan kanskje ikke prate like mye (selv om mi er eldre), men hun kan da mye annet som kanskje ikke hennes kan.

Skrevet

Folk som må hevde seg selv gjennom barna sine ved å skryte sånn må ha problemer med selvtilliten. Det er nok egentlig synd på venninnen din!

Jeg hadde en venninne som var sånn. Mannen min jobbet sammen med mannen hennes. En dag ringte hun meg og skrøt av at barnet deres sov rundt osv. ( lang monolog). Det var bare det at mannen hennes hadde fortalt mannen min samme dag at han var så sliten for babyen hadde skreket hele natta...

Så ta det for hve det er: hun sliter på en eller annen måte og føler seg bedre når hun kan få skryte litt.

Skrevet

Jepp, har ei jeg og. Har jeg det fælt,- har hun det værre. Har barnet mitt lært noe nytt,- har barnet hennes lært noe morsommere. Har jeg det bra,- ja da har hu det jaggu bedre! Utrolig slitsomt med slike folk.

Skrevet

Ja, alle er ulik, men noen er mer ulik enn andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...