nr2snart? Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 På første forsøk faktisk! Hvor heldige er ikke vi? Jeg syntes jeg merket noe annerledes den siste uken. Hadde stikkinger på høyre side i magen særlig om kvelden og en kveld, ca 4 dager før ikm, var jeg kvalm og hadde diare. Lykke til dere andre her inne!!!
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 GRATULERER SÅ MASSE!! OG ØNSKER DEG LYKKE TIL VIDERE I SVANGERSKAPET!! (";)
JulieF*Victoria* Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Åhhhh,jeg er misunnelig!!!!!Gratulerer så masse=) Dere er jammen heldige!
nr2snart? Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 takk! Nå håper jeg bare at den blir der inne!! Har fått helt nye bekymringer nå, men må prøve å slappe av og kose meg!
malla85 Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Gratulere så mye!!! Første fosøk enda! Lykke til! håper å kunne følge etter snart....
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Åååååå, så fantastisk!!! GRATULERER!!! Kjempegla på dine vegne :D Testet du deg i dag, på ikm-dagen og fikk positivt? Tenker meg du var spent? Selv er jeg én dag over ikm uten besøk av TR, takk Gud, men jeg våger fortsatt ikke å teste meg... er så feig!!! Masse masse lykke til & husk å slappe av og nyte mirakelet
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Ååååh så heldige dere er... Gratulere så masse!!! Kos deg med spiren og magen... Slapp av og ta vare på deg selv Sååå misunnelig her jeg. Send MASSE babystøv, jeg trenger det!!! Lykke til videre
GledeGlede Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Åh, gratulerer så mye! Heldig du er, med første forsøk og alt! =) Kan jeg spørre om du gjorde noe spesielt for at det klaffet allerede på første forsøk? Spiste du noe? Hadde du stabile sykluser og sånt?
nr2snart? Skrevet 13. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. april 2008 Takk og takk alle sammen! Jeg brukte el tester som jeg aldri skjønte noe av, de slo aldri ut, så da hadde vi bare sex ca litt før midt i syklusen og midt i. syklusene var nok stabile, men jeg hadde bare fulgt med i ca 2 mnd før vi begynte. Men symptomene var ganske tydelige rett før ikm synes jeg, kjente det veldig godt på høyre side. Masse lykke til alle sammen, håper dere kommer etter snart!!!!!!!
nr2snart? Skrevet 13. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. april 2008 Hei, i går var ikm og testet da også, men da var det negativt. Jeg har testet hver dag i 4 dager jeg. Var jo bare første gang vi prøvde så hadde nok ikke tatt det så tungt hvis det ikke klaffet. Men ble utrolig overrasket! Lykke til med testingen!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 Gratulerer så mye!! Håper spiren din klorer seg fast!!!!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 ååå,din heldigris GRATULERER SÅ MYYYYE Og kos deg masse med den voksende magen
Dotten Skrevet 13. april 2008 #17 Skrevet 13. april 2008 Din heldiggris! Gratulerer så masse og lykke til
*vil*ha*baby* Skrevet 13. april 2008 #18 Skrevet 13. april 2008 Graaatulerer!!!!!!!! Alltid hyggelig å lese om andre som har lykkes:) Jeg skal teste i morgen og er kjempespent!! Kanskje vi sees på 1.trimester?! Uansett så må du bare nyyyyte det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå