Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På første forsøk faktisk! Hvor heldige er ikke vi? Jeg syntes jeg merket noe annerledes den siste uken. Hadde stikkinger på høyre side i magen særlig om kvelden og en kveld, ca 4 dager før ikm, var jeg kvalm og hadde diare. Lykke til dere andre her inne!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!;)

OG ØNSKER DEG LYKKE TIL VIDERE I SVANGERSKAPET!! (";)

Skrevet

Åhhhh,jeg er misunnelig!!!!!Gratulerer så masse=) Dere er jammen heldige!

Skrevet

takk! Nå håper jeg bare at den blir der inne!! Har fått helt nye bekymringer nå, men må prøve å slappe av og kose meg!

Skrevet

ÅÅå, stor misunnelig gratulerer.

Skrevet

Ååå så bra. Gratulerer. Misunnelig jeg nå =)

Skrevet

Gratulere så mye!!! Første fosøk enda! Lykke til!

håper å kunne følge etter snart....

Skrevet

Åååååå, så fantastisk!!! GRATULERER!!!

Kjempegla på dine vegne :D :D :D

Testet du deg i dag, på ikm-dagen og fikk positivt? Tenker meg du var spent? Selv er jeg én dag over ikm uten besøk av TR, takk Gud, men jeg våger fortsatt ikke å teste meg... er så feig!!!

Masse masse lykke til & husk å slappe av og nyte mirakelet :)

Skrevet

Ååååh så heldige dere er... Gratulere så masse!!! Kos deg med spiren og magen... Slapp av og ta vare på deg selv ;) Sååå misunnelig her jeg.

Send MASSE babystøv, jeg trenger det!!! Lykke til videre ;)

Skrevet

Åh, gratulerer så mye! Heldig du er, med første forsøk og alt! =)

Kan jeg spørre om du gjorde noe spesielt for at det klaffet allerede på første forsøk? Spiste du noe? Hadde du stabile sykluser og sånt?

Skrevet

Takk og takk alle sammen! Jeg brukte el tester som jeg aldri skjønte noe av, de slo aldri ut, så da hadde vi bare sex ca litt før midt i syklusen og midt i. syklusene var nok stabile, men jeg hadde bare fulgt med i ca 2 mnd før vi begynte. Men symptomene var ganske tydelige rett før ikm synes jeg, kjente det veldig godt på høyre side.

Masse lykke til alle sammen, håper dere kommer etter snart!!!!!!!

Skrevet

Hei,

i går var ikm og testet da også, men da var det negativt. Jeg har testet hver dag i 4 dager jeg. Var jo bare første gang vi prøvde så hadde nok ikke tatt det så tungt hvis det ikke klaffet. Men ble utrolig overrasket!

Lykke til med testingen!

Skrevet

Gratulerer så mye!! :) Håper spiren din klorer seg fast!!!!

Skrevet

ååå,din heldigris :)

GRATULERER SÅ MYYYYE :)

Og kos deg masse med den voksende magen :)

Skrevet

Oj, så moro:o)

Gratulerer så mye!

Skrevet

Din heldiggris! Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Graaatulerer!!!!!!!! Alltid hyggelig å lese om andre som har lykkes:) Jeg skal teste i morgen og er kjempespent!! Kanskje vi sees på 1.trimester?! Uansett så må du bare nyyyyte det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...