Piamin Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg synes det er litt morsomt når det står ettertrykkelig at man kan være anonym på dette forumet og det kommer de IKKE til å endre Jeg skjønner ikke hvordan man kan være anonym her lengre?? Men over til noe annet... Jeg kan ta vanlig bad i badekaret hjemme? Ikke noe boblebad her i gården, men helt vanlig karbad! Ikke noe som skal tilsi at jeg ikke skal kunne det? Akkurat liggi i badekaret en time (med litt badesalt) og kom selvfølgelig til å tenke på dette når jeg var ferdig...
Pysjen Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Tror det er sånn at man ikke skal bade etter at slimproppen har gått (pga infeksjonsfare)
elin og gutta;) Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 noen føder jo i badekar....så kan ikke skjønne det kan være noe problem nei.... jeg bader i alle fall når jeg føler for det:) anonymknappen ble tatt vekk den.... vi var vel uskikkelige da:) de har bare ikke rettet opp teksten på forsida enda....
lykketreff:-) Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg tar boblebad i svømmehallen også, jeg :-) Får jo ikke boblene "opp der" og vannet er det samme som i resten av svømmehallen. Kan ikke tenke meg at det er farlig å bade hjemme heller så lenge slimproppen er intakt. Tror anonymknappen ble fjernet herfra samtidig som det kom et egen anonymforum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå