Gå til innhold

Noen som har født på KK i Bergen under oppussingen?


Swan

Anbefalte innlegg

Jeg har termin om 2 dager, og er i tvil om hvor jeg ønsker å føde... (Føden eller Storken) Er førstegangsfødende og ønsker å kunne benytte badekar og akupunktur...

Hadde i utgangspunktet tenkt Storken, men ble litt skuffet da vi var på omvisning pga oppussingen.

Noen som kan anbefale noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann... jeg fødte på KK den 23.mars.. Jeg var på føden for de måtte sette i gang fødselen. Fikk et nyoppusset rom med eget bad der de hadde dusj og badekar. Kjempeflott rom. Så der kan jeg anbefale.. Jeg fikk ikke brukt badekaret da for de måtte ta vatnet mitt.. lykke til...

 

 

ps. er ikke fødeklar lengre men får ikke forandre nicket mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på Storken 5 mars og merket ingenting til oppussingen. Hadde ikke vært på omvisning, så jeg visste nå egentlig ikke hva jeg gikk til, men var kjempefornøyd. Fikk et stort flott rom med eget bad. Fødte uten smertestillende, så jeg vet ikke hvordan det er med badekar, men vet at de har det på Storken. Fikk tilbud om akupunktur, men hadde ikke behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fødte begge mine barn på storken. merket lite til opp pussingen:) fikk eget rom med bad. storken e virkeli å anbefale fra meg hvertfall. veldi godt å bruke badekar som smerte lindrene.. men syns ikke det var mye hjelp i akupunktur. så det brukte jeg ikke denne gangen.. lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...