Gå til innhold

hmmm.... tror kanskje jeg er gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sluttet på pilla for noen måneder siden pga lite sexlyst og jeg følte meg ikke helt som meg selv... vi har snakket om å få en ny baby etterhvert, men vi skulle vente med å prøve til jeg var ferdig med eksamen og sambo har fått seg jobb...

vi har vært veldig forsiktige, men så var det jo den ene gangen vi hadde barnefri og hadde vært på fest, da...

vet ikke helt når jeg skal ha mensen, men tror den skal komme på torsdag ellr fredag... har fulgt med litt på livmortappen, og den er akkurat som sist jeg ble gravid, pluss at jeg har noe mer melk (forsvant aldri helt selvom jeg ikke har ammet på over ett år) og litt "rar" følelse midt oppi det hele...

vi har snakket om hvordan ting vil bli hvis jeg er gravid nå... vel, det mest drastiske er vel at jeg må vente med utdanningen min i to år, for jeg rekker ikke å begynne til høsten og få fødselsstipend... alt annet er vel bare positivt :o)

menmen... det er uansett ett veldig ønsket barn som vil sette ting litt på hodet for oss, fordi det da vil komme noen måneder før det "passer"... må inrømme at hvis jeg ikke er gravid så blir jeg vel både letta og litt skuffet på en gang...

må vel bare vente og se...

måtte bare lufte det litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til den letta og skuffa-følelsen =)

Har tatt et par tester selv i det siste,selvom jeg har spiral så er det ting som kunne tydet på graviditet..

Men de var jo såklart negative.. Må si jeg ble litt skuffa ja.. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...