Psyche Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Eldstemann er bedt i bursdagsselskap på tirsdag. Det er første gang, innbydelse i hylla i barnehagen og gode greier(stolt mamma - gutten min har blitt stor - snufs, tørke en tåre). Presang er kjøpt inn... MEN, vi kjenner ikke foreldrene, sønnen vår kjenner gutten som fyller år selvsagt. Så begynner jeg å tenke, jeg har ikke noen erfaring med sånt..hvilken pris bør vi egentlig legge oss på når det gjelder presang? Vi kjøpte for 70 kroner, er det for lite? Skal han pynte seg? Litt, mye? Pappaen skal være med, det sto i invitasjonen at en av foreldrene kunne være med..skal han pynte seg? Litt, mye? Det sto at man skulle sende melding om man ikke kunne komme, men bør vi gi beskjed om at han kommer? Herregud så vanskelig da..vi er tilflyttere og kjenner så få her :-S
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Har ingen erfaring selv, men svarer likevel Gaven til 70kr synes jeg er passelig i pris;) Ville pyntet han litt, kledd han litt tøft kanskje og bedt pappaen om å sette på seg ei skjorte eller fin genser...Hadde også sendt mld med takk for invitasjon og at vi kommer
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 70 kroner er passelig det:) Han kan jo pynte seg litt.. feks en skjorte (og evt. vest) og dongeribukse? Pappan kan jo feks ha på en dongeribukse og skjorte? Hvis det stod at dere skulle sende melding om dere ikke kunne komme, så ville jeg ikke gitt beskjed om at dere kommer nei.
HTC Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Gavens verdi var helt fin Gutten pynter seg litt eller mye, eget valg, se hva du har Pappa trenger ikke pynte seg i det heletatt, bare han er normalt ren Gi kun beskjed om dere ikke kommer
~Fanta~ Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Min erfaring fra gutta har vært i barnehagebursdag er: * Gave til mellom 50-75 kr.... * Litt pyntet, dvs bukse og en skjorte eller pen genser.... * Mamman eller pappan som er med, pynter seg ikke..... * Står det send meld om du ikke kommer, så gjør du ikke det så lenge dere skal dit.... Lykke til, og kos dere i barnebursdag...;o))
nickoline og supermann Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 jeg synes 70 kroner er akkurat passe.... pynte seg litt kanskje... en kul skjorte feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå