Gå til innhold

Hjelp.........noen som har opplevd dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forferdelig stikk/strekk smerter i høyre side. Kan minne om livmorbåndene som strekker seg, men det kan det ikke være. Tok kontakt med føden siden jeg hadde konstante smerter som begynte ved 13-tiden og varte dagen ut. Fikk der konstatert UVI, og de mente smertene skriver seg fra uvi`en. Da jeg skulle legge meg på kvelden hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte å ligge verken på høyre eller venstre side. Måtte bare stå opp igjen, men problemet var at jeg klarte jo knapt å stå opp igjen fordi alt låste seg pga smerten i siden.

Noen som har opplevd det samme? Kan det være baby`n som ligger borti noe?

Har nå gått på antibiotika siden torsdag, og smertene kommer fortsatt tilbake nå og da. Må da være utrolig forsiktig med hva jeg gjør, eller rettere sagt, jeg burde heller være helt i ro for ikke å få vondt.

Er glad det bare er 26 dager igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urinveisinfeksjon.

Skrevet

Dytter........................

Skrevet

kansje blintarmen? det ville jeg undersøkt det er ikke bra å gå for lenge med. lykketil:)

Skrevet

Oki, vi kan avkrefte blindtarm for DET er ikke smerter som kommer nå og da....

Skrevet

Jeg hadde slike smerter i begge de to første svangerskapene. I første gjorde det så vondt at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Var på kontroll på sykehuset, og ble lagt inn fordi blodtrykket mitt var veldig høyt. Lå til observasjon en natt, men alt var bra, og det gikk nå over igjen. Antagelig UVI.

Hadde det også med nr 2. Da hadde jeg hatt mange runder UVI, og tilsvarende runder penicillin. Fikk tilslutt at det var gått over til nyrebekkenbetennelse, fordi penicillinen ikke hadde virket på meg. Sinnsykt vondt!!

Skrevet

OK. Er andre runden med uvi for meg nå. Gikk på penicillin fram til fredag for litt over 1 uke siden. Fikk på nytt påvist uvi sist torsdag, så første runde penicillin har tydeligvis ikke funket. Håper denne runden virker da. Orker IKKE tanken på nyrebekkenbetennelse, har hatt det før og vet så absolutt hvordan det er.

Hvor langt var du da smertene begynte hos deg?

Og.......som du sier........disse smertene er sinnsykt vonde.

Fikk de første gang mandag for 1 uke siden, så sist torsdag, og er på`n igjen i dag. Ikke så ille i dag da som sist torsdag, men allikevel vondt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...