råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hva koster de? og hvilken kjede fører disse??
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Eurosko, og skoringen... hvertfall som jeg har sett. Var og kikka på noen til snuppa, for har VELDIG lyst og kjøpe de til ho... de kosta fra 499,- og oppover..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Falkanger selger geox. Til små barn koster de rundt 500-600 kr.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 synts det er veldig dyrt for et par med joggesko. men jenta mi svetter sånn i beina. De slipper vel ut luft under sålen ikke sant???
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 de er veldig bra for svette tær - slipper inn luft under sålen, jeg kjøpte til gutten min på grensen sko
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 JA! De er knallgode! Synes også det er dyrt for et par sko som kun blir brukt en sesong, men vi reiser til spania på tirsdag, så ho må ha joggesko, og sliter veldig med svette og klamme føtter. Sambo og jeg har vært vårt par, og de er kjempegode! Vi begge sliter med og bli klam på føttene, spesiellt sambo, men de er suverene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå