Gå til innhold

Noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen andre her inne har opplevd/har en slags gangsperr følelse i magen?? Føles ut som jeg har tatt flere hundre situps... Kan det være fordi ting utvider seg, og muskler og div blir strukket??

Noen andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja! Jeg også har nøyaktig samme følelsen. Og det eneste som er sikkert er at jeg ikke har tatt enn eneste situp, men føles ut som jeg har tatt hundrevis. Er en skikkelig sær følelse! Men vet ikke hvorfor! Er forøvrig 7+6.

Skrevet

Hey!! :-)

Jeg har også slik!!! kan ikke skjønne hvorfor, for den eneste situpsen jeg tar er når jeg står opp av senga om morgenen :-P

Noen som aner hva det kommer av? :-) magen er også blitt svært hard nederst :-))

Skrevet

magen min begynner også å bli hardere nederst....

er 10+5 i dag.....

men har ikke peiling hva det kommer av.... har heller ikke tatt mer enn den ene situpsen du snakker om... hehe!!

Skrevet

Det at magen er hard helt nederst kan vel være livmora.. Jeg har kjent en kul heeeeeelt nederst på magen (mot kjønshårgrensa, når man ikke er barbert. *LOL*) ganske lenge nå. Og den var ikke der helt i begynnelsen..

Jeg er 9+5

Skrevet

jeg har også det slik. akkurat som et slags trykk nederst i magen. er vel livmor som utvider seg. Jeg har også kjent at magen er hard helt nederst. livmora.

Og jeg er bare i min 6. uke!!! tror magen kommer fort denne gangen, er mitt 3 barn:-)

Skrevet

har også dette. er 4+2 og har hatt det i nesten 2 uker(!!??). blir værre når man går trapper, eller går i raskt tempo. klarer heller ikke å ha buksen borti magen, kjenner og en liten hard kul, såvidt over skambeinet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...