☆Anonymia☆ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 en venninne passer en unge noen helger i mnd. og det er helt horribelt hva denne ungen blir fora med ... altså,ikke av henne,men av mamman.. bare nå i helga,hadde hun tatt med en grandiosa,en hel chips pose,en 1.5l flaske med brus,en smågodtskål og litt frukt til han.. jeg syns det er heeelt galskap at en unge på 1.5 år skal spise dette..ssankker da om snopet så klart,dette var helt vanlig hjemme hos dem.. kjennr jeg er helt sjokkert jeg..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hvis dette er barnets vanlige kosthold. Bør vennina di snakke med mor. Dersom det ikke hjelper, bør hun ta kontakt med helsesøster for å få råd. På den måten kan helsesøster kalle inn mor på samtale.
☆Anonymia☆ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 om det er vanlig kosthold vet jeg ikke men det var vertfall vanlig siden det var lørdag må skjønne..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 1,5 år? Hadde ungen vært 15 hadde jeg godkjent lørdagskosen under tvil, men grændis og brus og smågodt til en som godt kunne hatt morsmelk som hovednæringskilde er drøyt. Sikker på at det ikke er moren som har kjøpt dette til venninna di som ekstra påskjønnelse for barnevaktjobben, og at det bare er en misforståelse ute å går?
☆Anonymia☆ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2008 ja jeg også.. heldigvis har venninna mi såpass i topplokket at når mamman kommer å henter lille så sender hun med dem godtet også. hun gav ikke lille noe av det..
Gjest Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Vesla her som bare er noen mnd eldre får max to av de nevnte, hun får godis og kanskje et glass med brus, på lørdager. (Dropseske eller hun får plukke smågodt for en knapp 10er selv) Denne dama må jo være gæærn? Jeg ville ikke godkjent det kostholdet der en lørdag for bruttern på 20 engang!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 hahahhahaha jeg ler, det er det sprøeste jeg har sett.... jeg har jo ei som snart er to. hun får er tglass vann med tre dråper solo i, hvis vi drikker brus når hun er med, det meste hun har fått av godteri er en halv rute av en stratos... grandis er jo bare papp... jeg skjønner ikke dette jeg, for i mitt hode er det til å le av, at noen tror at en unge på halvannet år syns det er stas med lørdagsgodt og grændis.... GOD JUL!
☆Anonymia☆ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2008 ja jeg vet ikke helt om hun vet det men...helt sjokkert jeg..
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 shit!!! Frøkna vet ikke hva godteri, potetgull og brus er hun! Og hun er 20 mnd. Dvs. brus er noe mamma og pappa drikker. Grændis har hun fått flere ganger og hun elsker det (eneste hun virkelig spiser noe av når hun er syk bla.), men det er ikke akkurat det vi forer henne med om vi skal ha noe ekstra godt!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Hvis hun tør så burde hun kanskje hinte litt kraftigere neste gang.... hun kan for eksempel si: jeg liker ikke å gi sånn mat til så mså barn jeg, så av meg får h'n noe annet....
☆Anonymia☆ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. april 2008 ja hun burde jo gjøre det..vet ikke helt om hun tør det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå