Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 hva er det? noe som er bra når man ammer liksom? er det godt da??
Gjest Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Skal visstnok øke melkeproduksjon ... aner ikke om det funker, men teen er veldig god!! Og da er ikke jeg fan av urte-te i utgangspunktet.
line_n & sara Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 den skal hjelpe produksjonen, og forebygge luft i magen på de små (hjelper forsåvidt på luft hos store, også!) jeg drikker det også v forkjølelse/hoste (god for luftveiene, slimløsende) og det smaker veldig godt! anis og fennikel smaker godt! (imotsetning til annen medisinsk urtete!!)
Trine_80 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg sitter faktisk og drikker amme-te nå! :-) Har blitt vane med en kopp til dagen. Føler det hjelper på både produksjonen av melk, og luft i magen til lillegutt. Han er lite plagt for å si det sånn nå hvertfall. :-)
Lillegull2008&2010 Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 det står på pakken at man skal drikke så mange kopper om dagen? det blir liksom ikke holdt, tror jeg skal gjøre som deg Trine_80, ta en kopp om dagen å prøve ågjøre det som en vane. Jeg tok en imorges, for lillegutt tror jeg har vært plaget med luft i hele går kveld, mye skriking.. å ble til slutt overtrøtt Det skal iallefall hjelpe på melkeproduksjonen, men jeg kjøpte det for å bruke det som forebyggende mot luft i magen som det også skal hjelpe mot.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Må man på apoteke eller helsekost for å kjøpe d??
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 de har det både på apotek og helsekost, men den på helsekost er i teposer - så den er litt mer praktisk enn den løse du får på apotek
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 er vel dyrere enn vanli te.. får ta meg en tur å kjøpe en dag:) prøve å sjå om d hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå