Gå til innhold

ang amme-te...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det? noe som er bra når man ammer liksom?

er det godt da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal visstnok øke melkeproduksjon ... aner ikke om det funker, men teen er veldig god!! Og da er ikke jeg fan av urte-te i utgangspunktet.

Skrevet

den skal hjelpe produksjonen, og forebygge luft i magen på de små (hjelper forsåvidt på luft hos store, også!)

jeg drikker det også v forkjølelse/hoste (god for luftveiene, slimløsende)

og det smaker veldig godt! anis og fennikel smaker godt!

(imotsetning til annen medisinsk urtete!!)

Skrevet

Jeg sitter faktisk og drikker amme-te nå! :-)

Har blitt vane med en kopp til dagen. Føler det hjelper på både produksjonen av melk, og luft i magen til lillegutt. Han er lite plagt for å si det sånn nå hvertfall. :-)

Skrevet

det står på pakken at man skal drikke så mange kopper om dagen? det blir liksom ikke holdt, tror jeg skal gjøre som deg Trine_80, ta en kopp om dagen å prøve ågjøre det som en vane.

Jeg tok en imorges, for lillegutt tror jeg har vært plaget med luft i hele går kveld, mye skriking.. å ble til slutt overtrøtt :(

Det skal iallefall hjelpe på melkeproduksjonen, men jeg kjøpte det for å bruke det som forebyggende mot luft i magen som det også skal hjelpe mot.

Skrevet

Må man på apoteke eller helsekost for å kjøpe d??

Skrevet

på helsekost:)

Skrevet

de har det både på apotek og helsekost, men den på helsekost er i teposer - så den er litt mer praktisk enn den løse du får på apotek :)

Skrevet

er vel dyrere enn vanli te.. får ta meg en tur å kjøpe en dag:) prøve å sjå om d hjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...