Gå til innhold

Ferdig med penicilinkur igår, feber idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har gått på penicilin for halsbetennelse i 10 dager nå... vært i kjempeform på slutten, men fikk feber igjen idag... dårlig allmenntilstand også... kan det være at kuren ikke har hatt effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten har ikke penicilinen gjort jobben skikkelig, ellers så har han fått et virus ved siden av. Ta han med til legen i morgen, de finner det kjapt ut med en crp::) God bedring

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg vet ikke svaret på spm ditt, MEN, kan jeg spørre hvor gammel barnet ditt er?? Og hva som var symptomene på dette? Mini er nemlig veldig dårlig, og har tydelig vondt i halsen. Hadde 16 i crp på fredag, men da er det jo bare et "virus" (navnet på det dem ikke vet hva er), og han har hatt feber siden onsdag... Vurderer og reise til legen i morra og ta en ny crp..

Skrevet

han er 10 mnd... symptomene på halsbetennelse? Feber, utilpass, nektet å spise, drakk nesten ikke noe... tok aldri crp, for legen tittet i halsen på ham og syns det var så stygt at det ikke var nødvendig å plage ham med crp, så fikk penicilin...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er jo samme som mini! Men han drikker nå da.. jeg har selvmedisinert han med penicillin (dårlig, ja, men hva gjør man når legevakta nekter og hjelpe???), og jeg syns han er bedre allerede nå! Fikk første dose i går... Han vil ikke spise, antagelig fordi det gjør vondt. Var som sagt hos legen på fredag, de kikka i halsen hans, men så ikke noe... Faenfaenfaenfaen.. unnskyld ordbruken.. :S

Skrevet

Stakkar! Ja, det er jo kjempevondt å spise når halsen er sånn... nei, hva skal man gjøre? teite legevakta.... få dem til å se på han en gang til, går det ikke an å ta en prøve fra halsen eller noe? Minien min fikk en spesiell ånde også, luktet så rart - det var pga halsbetennelsen sa legen... og han har hatt den samme lukta før, men da fant ikke legen noe, så det tok lang tid før han ble bra... var sikkert det samme da! Håper din lille blir frisk fort! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, han gråter når han får mat, så eneste han vil ha er melk...

Vi reiser til Spania på tirsdagsmorgen, så hadde vært greit og fått no medisin til han ja. Har ikke merka no på ånden, men så er vi forkjøla og tette i nesa alle mann, så kan være derfor.

God bedring til din også! Ikke greit og være liten og syk :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...