Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 -i nærheten av en storby (mulighet for å jobbe i en storby uten å pendle seg ihjel) -fint område for barn -lave boligpriser - mulighet til å ha enebolig uten å bo seg ihjel -i den sørlige delen av norge Noen forslag? vi tenker litt på å flytte på oss, men aner ikke hvor=) Viktig at det ikke er altfor øde, men kan godt være litt på landet=)
Psyche Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jølster er fint. Passer alle kriteriene dine bortsett fra det med sør..det er i vest.(om Førde kan kvalifisere som storby...)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 I moss vel 40 min til oslo med toget, kjempefint for barn og ikke så dyrt.... Kom, kom
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Har bodd i stokke og sande og trivdes veldig godt der ja, kort vei til mange "store" byer er det jo også! har til og med familie der...godt forslag!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Helt enig med meg & lille vampyr. Vestfold er fint. Kort vei inn til Tønsberg fra de fleste steder, ikke langt til Oslo heller om man skulle ønske en tur dit. Stabilt vær, fin natur og boligprisene er ikke av de værste jeg har sett.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Arendal er en flott by,ikke er boligprisene skremmende høye heller.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Ja, kom til oss i Vestfold du Rebel:) Vi er snille og er en gjeng som bor her her inne også. Som du sikkert kan ta kontakt med og få nye bekjentskaper. Om du vil. Jeg er sikker på at blant alle oss finner du noen venneemner du liker:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Jeg ville ikke satsa på meg & lille vampyr, ho er ute med hoggtenna på natterstid.. men det er et hus til salgs rett ved siden av oss, kom hit, kom hit!!!! :D Bor i Vestfold jeg og altså...
Gjest Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Skoger utenfor Drammen, Sande i Vestfolk, Svelvik osv. Konnerud i Drammen (må til utkanten for å få gode priser dog, er ganske dyrt her), ÅSen i Mjøndalen, Krokstadelva, Solbergelva, Lier (igjen, disse boligprisene da), Hurumlandet (Røyken, Sætre, Hyggen, Klokkarstua, osv osv) Det er så mange muligheter rundt om kring egentlig . Som du sikkert ser så er jo jeg fra Drammen da, oppvokst her og superfornøyd både med byen og nærheten til Oslo (morgentoget bruker 37 min) Det er herlig å bo her, så lenge man bor litt utenfor bykjernen og litt vekk fra Galterud/Fjell skolekrets med barna. (for høy andle minoriteter til at de norske blir proiritert i barnehage og skolesammenheng)
KaMa Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Jeg var nylig i Stavanger, og er positivt overrasket over hvilken barnevennlig by det er, dvs der jeg var. Ca 10-15 min kjøring inn til bykjernen. Skulle jeg ha flyttet på meg ville det vært førstevalget. Pluss at Stavanger er en knusekoslig by.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 Det vet ikke du noe om, for du har aldri møtt meg palmis! Jeg er faktisk kjempesnill og grei, har bare litt dårlig humor av og til! Men det er da sjarmerende. Gullhaug er forresten ikke bra, døden i en geografisk lokasjon sier nå bare jeg:) Ha ha:D
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 nåh, jeg har nå sett en dame mistenkelig lik deg, snikende rundt i gatene på natterstid med blodet dryppende nedover munnviken ja.. ikke prøv deg! JEG TRENGER EN GOD NABO!!!!!!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #16 Skrevet 13. april 2008 He he he:) Jeg er ingen dame, heller. Er jo bare 27! Og jeg farter ikke oppi der du bor, så det var nok bare en ønskedrøm, kjære deg:D
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #17 Skrevet 13. april 2008 Ser ut som om jeg er ønska i vestfold, da... Liker meg egentlig veldig godt der borte, trivdes i både sande og stokke, og prisene er jo ikke så fæle heller=) drammen er jo nær oslo også... kanskje vi skal tenke på å flytte bort der? =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #18 Skrevet 13. april 2008 Evnt holmestrand Full bhgdekning, og ledig hus ved siden av meg Skynda på, bare 1 igjen, helt nytt! :) Hehe
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #19 Skrevet 13. april 2008 Skal sjekke det ut=) hihi! Men nå ble nettopp borettslaget mitt kåret som bergens beste borettslag så kanskje ikke så bra å flytte herfra da?
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #20 Skrevet 13. april 2008 Ellers så er det fint i Tønsberg også altså! Palmesus synes også det, selv om hun er ensom der ute på landet:) he he.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #21 Skrevet 13. april 2008 Tønsberg er jo koselig da=) Når jeg var 16 var jeg på farmandsstredet minst 5 timer om dagen...=P hehe, ihvertfall nesten.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #22 Skrevet 13. april 2008 He he, uffda. Men det er jo mye annet enn et senter her da:D Selv om byens lokale politikk kan være litt vanskelig å forstå av og til. Å prioritere senter fremfor et hyggelig bymiljø f.eks...
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #23 Skrevet 13. april 2008 Ja, jeg synes tønsberg er fint, og hadde jeg kunt, så hadde jeg bodd der! Ikke no galt i og henge på farmanstredet vel? haha
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #24 Skrevet 13. april 2008 He he, vel vil vel ikke akkurat være en av de som henger ved terminalen heller da, Palmesus;) Syns dere skal flytte hit jeg Palmesus, vekk fra den øde ensomheten der oppe.
To tette + snart ei med flette Skrevet 13. april 2008 #25 Skrevet 13. april 2008 Jøss, er det så mange Vestfoldinger her?! Jeg er også det, her er det jo bare såååå fint og kosleig og alt det der, hehe... or på Nøtterøy vi da, født og oppvokst her, anbefaler så klart da Nøtterøy ;D (fikk forøvrig høre at det var altfor dyrt og at vi var så sossete og overlegne her for litt siden, aner ikke hvor det kommer fra. Guttene går i H&M stort sett fra topp til tå, og jeg handler omtrent kun på Voice..men, men.. Jeg har akkurat kjøpt meg hus, og det på kun os..så så ille er det vel ikke) Du er iallefall hjertelig velkommen hit :DDDDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå