Gå til innhold

Er ikke kynnere og maserier det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Må bare spørre jeg altså,men nå på torsdag gikk slimproppen,fredag strippa legen meg(blødde en del resten av dagen),fikk sånne tak nedover der man har menssmerter men ikke som menssmerte(mye mere intense og lengre)holdt seg lissom på toppen ei lita tid før det gikk ned igjen.Verst ble det i korsryggen men var framme og.

Skikkelig vondt sånn at jeg måtte bevege meg mellom dem.

Ikke noe regelmessig eller noe men er blitt flere og flere siden fredag og har hatt en del inatt men sånn times mellomrom og sånn,er så slitsomt...

Kynnere,maserier eller rier?

Hva synes dere det høres ut som og hva er forskjellen på kynnere og maserier??

Skal til jordmor imorra men lurer så fælt og da er BIM fint vett;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som at noe er på gang hos deg.....

Jeg tenker at kynnere er når magen strammer seg uten at det gjør vondt i det hele tatt. Maserier er kynnere med vondt - men uten den effekten som rier har. Altså at det ikke åpner seg opp under slike maserier.

Skrevet

Kynnere skal ikek gjøre vondt. Jeg har mase kynnere som noen ganger går over i uregelmessige rier.Dvs jeg får kynnere som gjør likevondt som rier, men som ikke kommer regelmessig. Siden rier skal være regelmessige, har jeg kalt dette maserier.

Jeg har ikke full kontroll på om de modner eller ikke, men tipper at siden du er blitt strippet, så har de en viss effekt, disse sammentrekningene dine.

Skrevet

Takk for svar jenter:)

Har hatt tak i hele dag nå og blir så sliten blir godt og vite åssen det ligger ann da jeg skal til jordmor imorra.

Huff synes dette er vondt så lurer på hvordan det skal gå når det virkelig setter i:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...