Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare meg, eller er det flere som ikke kan være foruuuten sex for tiden??? Er i uke 38 å de siste ukene klarer man ikke tenke på annet...

Ser det er så mange som skriver at de skal "prøve med sex" for å sette igang fødselsen.. Å da tenker jeg, har ikke folk sex?? Og evt hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har absolutt ikke hatt lyst siden før jul, men NÅ, de to siste dagene har det begynt å gå seg til her, he he... 37+5 i dag.

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har smerter i bekkenet samt mye vonde kynnere så det hindrer meg å ha sex. I mitt første svangerskap var jeg helt frisk og vi hadde sex frem til termin. ( men sjeldnere enn vanlig, følte at magen var i veien og masse kynnere). Hvis en gravid er frisk og ikke har smerter ved samleie så er det vanlig å ha sex tror jeg...

Skrevet

Jeg hadde det sånn for en mnd tid siden, nå orker jeg ikke tanken.

Grunnen er at jeg har alt for mye vondt, alt for mange steder. :)

Skrevet

Mannen min tror jeg mister litt lysten når jeg går gravid:( Men jeg går hele dagen å har lyst. Men når ungene legger seg for kvelden er jeg helt ferdig å sovner på sofan:( Og er helt død til jeg må opp med ungene på morran, klokka seks. Kunne trengt litt barnefri for å få ladet batteriene;) Så en reklame i se og hør fra et firma som leide ut vaskehjelp.. Fikk veldig lyst til å ringe:)

Skrevet

Tror det er veldig individuelt. Jeg har hatt relativt "stor apetitt" i alle 3 svangerskapene, men denne gangen har det blitt lite de diste 6 ukene pga gjentatte infeksjoner, antiboitika-kurer og sårhet... Må si jeg har litt dårlig samvittighet overfor mannen min, selv om han selvfølgelig sier at jeg ikke skal føle på det, det er jo ikke min feil. Men savner nærheten da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...