Gå til innhold

Vil dere vite hvilket kjønn det blir på forhånd?


tordis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vil vite...Ville ikke med førstemann og det resulterte i masse shopping og stress etter fødselen. men nr 2 fikk jeg vite det, alt var i orden hjemme og jeg kunne nyyyyte barseltiden... men det er jo spennende å vente, ville bare dele min erfaring. lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vite kjønnet om det er mulig å se det da! Tror rett og slett jeg ikke klarer å vente helt til barnet kommer! Men tror det må være utrolig spesielt å ikke vite også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er helt bestemt på at han skal vite det, hvis det er mulig å se på UL. Å jeg kan jo ikkje være den eneste som ikke vet! :P

Og som det ble sagt over her, det gjør jo ting litt enklere etterpå hvis man vet på forhånd, kan gjøre unna all rosa- eller babyblå-shoppinga før fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne vite men sambo sier nei....

 

skal i alle fall på 3D ultralyd denne gangen så har jo 2 sjanser til å se det. tipper jeg ikke ser det om det er jente, men gutt kanskje....

 

fikk lov å vite 15min før ultralyd sist, men de klarte ikke se det :( hedda la en hånd mellom beina og snudde rompa til og slik lå hun resten av timen. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er mulig å se hva det blir tror jeg ikke at jeg klarer å vente.

Men mitt forrige barn sa gynekologen var en jente, men det ble en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke vite før de to andre gangene, synes det er litt spennende å vente å se også. Denne gangen har vi ikke helt bestemt oss for hva vi vil;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

Jeg har ikke vist det på de 2 andre, og har ikke tenkt å vite det denne gangen heller....

spennende å se når det kopmmer ut...... har mye både rosa og blå klær fra før....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamoms

Både mannen min og jeg er helt enige om at vi ikke vil vite det.

Jeg skjøner godt den der med shoppe inn på forhånd, men vi ønsker å spare overraskelsen til den dagen babyen vår blir født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vil også vente. Vet om flere som har fått feil beskjed, og det blir jeg litt nervøs av. ikke det at man blir skuffet når man får det andre kjønnet, men da er man så forberedt liksom. Jeg vil ha det som overraskelse.

jeg skal uansett ikke ha babyrosa eller babyblått, så shoppinga går nok knallfint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja, det vil vi! En ting er at jeg ikke greier å vente, en annen ting er at det var så fantastisk å få vite det sist. Det var liksom mye nærere å snakke om "den lille gutten" i magen i stedet for "den" og "babyen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg. Skal vente med å vite. Husk at jeg sa dette, husk at jeg sa dette, husk at jeg bestemte dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil vite det:) Ikke tenkt ett sekund på noe annet! Er veldig spent på kjønnet, så klarer ikke vente. Vi tror veldig det blir en gutt, men samme det så lenge barnet er friskt:)

 

Flinke dere er da som klarer å vente! Blir veldig spennende da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke vite det under forrige svangerskap. kjempe spennende fødsel å først få en gutt og så en jente :)

lurer på om jeg ikke skal si at hvis de er helt sikre vil jeg vite det denne gangen.

men kan være jeg ombestemmer meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil IKKE vite..

Jeg er så ufattelig nyskjerrig så det kan bli en voldsom prøvelse. Men det må da bare være moro.! Tenk for en overraskelse! Åhh, det gleder jeg meg så til!

Man kan jo handle alt av basis ting. Mye hvitt og nøytralt. Også får man jo mange nyfødt gaver av andre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis de tilbyr seg å si det fordi dem ser det der å da vil jeg vite det... hvis ikke vil jeg vente... eller ikke vite det i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må si fra på forhånd hvis du vil vite det, sånn var det sist jeg var gravid da fikk vi vite det vil vite denne gangen også hvis de ser da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite det så fort som mulig. Kan de ikke se det ved første UL så er det jo mulig de kan se det ved en senere undersøkelse, tvi tvi :)

 

Ikke bare er det morsomt å få vite det, men det er jo også i aller høyeste grad praktisk!!! Men skjønner også de som vil vente, all honør til dem, en slik tålmodighet er beundringsverdig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, praktiskt er det.... Og jeg klarer sikkert ikke å holde meg så jeg må vite det på UL.

 

Har hørt at om man ikke er særlig kvalm i svangerskapet er det gutt, og om man er veldig dårlig er det jente... noen som har erfaringer med det eller?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil vite men min sambo ikke, litt for tulla sin del så jeg kan si bror eller søster ,men er dumt om det ikke stemmer da skal ta 3D jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke helt på den jeg.Jeg har en av hver. Har vært like kvalm begge gangene, så det med kjønn og kvalme tror jeg ikke har så mye å si. Vet om dem som har vært veldig kvalm når dem skulle ha jente, men slapp kvalmen når de skulle ha gutt.Ingen svangerskap er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...