jenna7 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Plutselig så kom magen, nå kan jeg egentlig ikke skjule at jeg er gravid lenger på jobben - hadde tenkt å vente litt lenger før jeg sa noe... Flere som får mage så tidlig? Og er det noen som har kjent liv så tidlig?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 jupp måtte begyne å bruke mamma bukser i uke 8... liv har jeg kjent hver dag siden uke 11
elin og gutta;) Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 det er tidlig, men slett ikke så uvanlig:) mammabuksene ble kjøpt for flere uker siden, og har kjent tassen i mange uker oxo. ikke spark bestandig, men rulling rundt inni der:)
jenna7 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Følte den kom nokså tidlig, begynner å lure på om det kan vere flere inni der...Blir spennende på UL...Fint å høre at det er flere som "legger seg ut" så tidlig, he,he...
minnie77 Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg fikk også mage og måtte handle mamma-bukser i uke 11.. Har kjent liv siden uke 13 ca..
Nesta_L med guttebebis Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Magen kom veldig plutselig her i uke 12, men har kjent bevegelser hver kveld siden uke 11 :-)
GuttemammaTilTo Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 jeg har MAGE! (se bilde på profilen) skal inn i min 16. uke nå og magen har vokst enda mer. jeg var usikker på om jeg kjente liv lenge, men nå er jeg sikker og har kjent det i 1-2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå