Gå til innhold

Kvalm, kvalmere, kvalmest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg testet positivt tenkte jeg at nå skal jeg fortsette å leve sunt. Bare 100% grovt brød, grønnsaker til alle måltid. spise hver tredje time, ikke noe brus eller snop. Men så kom kvalmen.

Jeg klarer virkelig ikke å spise noe særlig. I går spiste jeg to små ristede loffskiver med smør, en appelsin og 10 skjeer ris. Det meste kom i retur :( Så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarer å få ned noe. Kaster ikke opp så mye, bare noen ganger om dagen så ikke snakk om noe hypermesis heller, men samme hvor mye jeg prøver, vinner kvalmen og jeg klarer ikke åpne munnen å få ned noe :( Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, er sånn jeg og. Sykemeldt pga kvalmen nå... Gått ned 4 kg på litt over ei uke. Får i meg lite mat og enda mindre drikke.. har veldig dårlig samvittighet, men prøver å finne ting som jeg klarer og lure ned uten at de kommer i retur. Lollipopp har fungert bra hittil, føler jeg får i meg både kalorier og vann da :)

Skrevet

Huff ja..hadde akkurat samme innstilling som deg..du og du hvor sunt kosthold jeg skulle ha!! men så kom kvalmen og da er det ikke det sunne jeg vil ha dessverre..Har begynt å drikke en del cola, det døyver kvalmen, men nå er det stopp til helgen igjen:-) Får holde meg til eplemost og farris (et godt tips jeg har fått som faktisk funker!!).

Skrevet

samme her. Drikker cola å spiser kjeks. Stort sett det det går i.

Skrevet

Godt å se at man ikke er alene med problemene sine...

Begynner virkelig å bli sliten av det her nå...

Hvor langt på vei er der da?? Jeg er 9+3, og har kastet opp så og si hver dag i flere uker nå.(ikke hver dag er like ille da, men)

Mye jeg ikke tåler lukta el synet av engang.

Skrevet

jeg er ca 8 uker på vei nå.

Skrevet

Jeg er 4+6 i dag, og kvalmen begynte før positiv test. Begynte da jeg var 3+4 ca... Hvor tidlig begynte den for dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...