Gå til innhold

Uff. Nå er jeg satt ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nede og hentet posten fra igår, og traff tilfeldigvis ei jente jeg gikk på skolen med. Hun var på vei til å besøke en tante i bygården vår, og det viste seg at hun bor på Ullevål sykehus for tiden.

Hun var høygravid, og fortalte at det var en del bekymringer fra legenes side fordi babyen hadde veldig lav hjertefrekvens og var alt for rolig. De holdt henne på Ullevål for å overvåke. I tillegg lå mannen hennes innlagt på kreftavdelingen på Ullevål. Han var dødssyk, og de holdt ham i live mer eller mindre BARE for at han skulle få se babyen sin. Hun sa at han ønsket å dø, men for babyen skyld gikk med på å leve noen uker til.

Legene tror at babyen er som den er pga at moren er under ekstremt press.

Det var en tur til postkassen jeg kunne vært foruten. Men kanskje kan jeg i alle fall besøke jenta fremover. Vi bor jo ikke langt fra Ullevål sykehus. Uff. For en skjebne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

steike!!!

har faktisk ikk ord!!!

så jeg får bruke dine, FOR en skjebne!!!

Skrevet

Utrolig trist!!Men kanskje kan du være et lysglimt i dagen hennes,om hun ikke har andre der.

Skrevet

Uff, for en forferdelig trist skjebne...

Skrevet

Herremin....nå fikk jeg virkelig frysninger over hele kroppen, stakk skikkelig i meg... Så grusomt!!!

Stakkars, stakkars jente!!

Vet ikke hva mer jeg skal si, ble helt satt ut her selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...