Gå til innhold

mister flere håret??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har baby på 4 mnd , og nå mister jeg store mengder hår !! har langt fyldig hår, men kjenner nå at det blir tynnere.. ammer ikke.. flere der ute som mister mye hår?? kan ikke huske at det var slik sist jeg fikk baby..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Joda, vi mister hår om vi ammer eller ikke, sånn er det desverre. Det varer som regel i en måned eller to, og er svært lite å gjøre med.

Trøst deg med at du allerede har tykt hår, det kommer sikkert ikke til å vises noe særlig, men kanskje du merker det ekstra godt i vikene?

Ta tran og b vitamin, og avslutt dusjen med kaldt vann over hodet/håret. Da har håret i allefall gode forhold når det skal vokse ut igjen.

Skrevet

Jeg mistet masse hår fra ca 3 mnd og fram til iallfall 6mnd etter fødselen... Fikk høre at det er uavhengig av amming - at det heller skyldes hormoner etter fødselen.

Det går over, men er ikke noe gøy når det står på. Det var hår etter meg over hele huset, jeg tettet sluket hver gang jeg dusjet på det verste.

Nå da gutten er 11 mnd har jeg kjempefin ettervekst på 3 cm over hele hodet, spesielt i tinningene. Veeeeldig fint.. men det jevner seg jo ut.

Skrevet

yes...Samme hær.Hår over alt.rart jeg har hår enda:)

Skrevet

følte jeg aldri stoppet å miste hår. klippet meg til slutt til rett under ørene! Det var kort det!

Skrevet

ammer og min little har mista alt på siden og nesten alt i bakhodet så han har en dot på toppen av hodet og en i nakken

Skrevet

Ja her ligger det alltid store dotter i sluket etter at jeg har dusjet og hårbørstene er fulle av hår.. :-(

Skrevet

Jeg har nå en ufrivillig snål pannelugg med nytt hår etter at store deler forsvant fra tulla var 4-7 mnd...

Skrevet

ja mister mye hår, de er overalt, rart jeg har mer hår på hodet:)tetter sluken i dusjen, i bleia, i maten....veldig lei at de er overalt.det er min samboer også:) begynte når min lille var ca 3 mnd. ammer ikke

Skrevet

Haha! Har også en dustete pannelugg, som Skilpadda nevner! :D

Jeg røyta som besatt fra snuppen var to-tre mnd til han var ca sju, tror jeg. Nå vokser det ut igjen og den tidligere nevnte panneluggen irriterer godt! Har også småhår som stikker opp over resten av hodet...:)

Skrevet

Begynte rundt 4 1/2 mnd tror jeg og nå er han 5 1/2 mnd. Hår i mat , på klær, på hendene til guttungen, ja kort sagt overalt. Har tynt nok hår fra før om jeg ikke skal miste mye i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...